استاندار يزد در همایش «مسيحا نفسان» مطرح کرد:

رابطه پزشك و بيمار يك رابطه انساني همراه با عشق و محبت است

استاندار یزد گفت: در مسائل پزشكي تنها دارو نيست كه موجب بهبودي بيمار می‌شود بلكه انرژي مثبت و عشق و محبتي كه يك پزشك متعهد به مريض خود منتقل می‌کند گاهي اثري قوی‌تر از آن داروي شيميايي دارد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد، شامگاه پنج‌شنبه 26 آذرماه همايش «مسيحا نفسان» (بزرگداشت دكتر منصور رفيعي و دكتر سید محمود صدر بافقی) با حضور استاندار يزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي، جمعي از مسئولان و پزشكان استان در سالن هلال‌احمر يزد برگزار شد.
استاندار يزد در اين مراسم تجليل ضمن اشاره به شفابخشي دست برخي از پزشكان اظهار داشت: طبيبان زندگي خود را وقف نجات جان انسان‌ها کرده‌اند و در برخي از مواقع هرلحظه حضور پزشكان می‌تواند جان يك انسان را نجات دهد.
«سید محمد ميرمحمدي» ادامه داد: پزشكان وظيفه خطير حفظ جان مردم را بر عهده‌دارند و با طبابت خود امنيت جسمي، روحي و رواني جامعه را فراهم می‌کنند.
وي بابیان اينكه خوشبختانه دولت تدبير و اميد توجه ویژه‌ای به‌سلامت و حفظ جان مردم دارد افزود: با اجراي طرح تحول نظام سلامت، دولت گام بزرگي براي ارتقاء سلامت جامعه برداشته است كه رضايت مردم از اجراي اين طرح نيز نشان از موفقيت آن دارد.
ميرمحمدي تصريح كرد: استان يزد سرآمد و قطب پزشكي كشور است و در حال حاضر جامعه پزشكي استان 50 درصد بالاتر از ظرفيت خود به بيماران استان و ساير استان‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند.
استاندار يزد گفت: براي خدمت‌رسانی بهتر و مناسب‌تر به بيماران 720 تخت درماني به تعداد تخت‌های استان اضافه‌شده است.
وي اظهار داشت: توان پزشكان استان يزد در مقايسه با ساير استان‌ها قابل‌توجه است و اكنون پزشكان اين استان در كشور و حتي در دنيا مطرح هستند.
استاندار يزد در پایان سخنان خود برگزاري مراسم‌های تجليل از سرآمدان استان در همه زمینه‌ها و مشاغل را امری ضروری و ارزشمند دانست.
گفتني است در پايان اين مراسم از پزشكان دكتر سید محمود صدر بافقی و دكتر منصور رفيعي به‌پاس سال‌ها خدمات پزشكي آنان به مردم استان و کشور با اهداء لوح تقدير و هدايايي تجليل شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات