راه اندازي خط پروازي يزد-عراق ويژه زائران اربعين پيگيري مي شود

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد بر آسان سازي سفر و ارائه خدمات به مردم تاكيد كرد و پيگيري سازمان حج و زيارت براي جذب همكاري هاي موثر در راه اندازي خط پروازي يزد-عراق ويژه زائران اربعين را خواستار شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،نشست هم انديشي و بررسي شرايط راه اندازي خط پروازي مستقيم از يزد به كشورعراق و فرودگاه هاي بغداد و نجف براي تسهيل شرايط سفر زائران اربعين حسيني با حضور معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد برگزار و اقدامات لازم در دستور كار قرار گرفت.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد گفت:توسعه و تنوع بخشي به حمل و نقل هوايي استان با توجه به نيازهاي طرح شده ضروريست و لازم است  برنامه ريزي و حركت به سمت شناسايي و زمينه سازي براي ارائه خدمات شركت هاي مختلف در فرودگاه بين المللي يزد صورت گيرد.
« محسن صادقيان» افزود:در اين زمينه راه اندازي خط پروازي يزد به عراق براي زائران اربعين حسيني تا يك ماه آينده در اولويت قرار دارد و علاوه بر پيگيري فعال سازي ساير خطوط؛ همكاري دستگاه هاي متولي براي ارائه خدمت موثر به مردم براي حضور در راهپيمايي اربعين مورد تاكيد است.
صادقيان خاطرنشان كرد:سازمان حج و زيارت استان علاوه بر فعاليت شركت شمسا رايزني با نهادهاي مربوطه براي فعاليت ساير شركت هاي هواپيمايي و ايجاد بازار رقابتي در حوزه حمل و نقل هوايي يزد و عراق به ويژه براي بهره مندي زائران در ايام اربعين  را فراهم سازد.
وي اظهار داشت:به زودي جلسات مشترك كارشناسي با شهرداري و مجموعه فرودگاه بين المللي شهيد صدوقي يزد نيز با هدف تقويت همكاري هاي مشترك و  ارائه خدمات موثر در حوزه حمل و نقل هوايي استان نيز برگزار مي شود و اميد است بهبود شرايط در اين زمينه را شاهد باشيم.
«محمود شاكري شمسي» مديركل دفتر امور شهري و شوراها در اين جلسه با اشاره به درخواست هاي مردمي مبني بر ايجاد پرواز يزد به عراق در ايام اربعين حسيني بيان كرد:با جذب همكاري شهرداري،فرودگاه و ساير نهادهاي متولي افزايش كيفيت خدمات فرودگاهي زمينه سازي و اميد است از سوي ديگر شرايط حمل و نقل هوايي  از مبدا يزد به كشور عراق نيز فراهم شود.
گفتني است در اين جلسه گزارشي از فعاليت سازمان حج و زيارت استان با محوريت شركت شمسا براي ارائه حمل ونقل هوايي از استان يزد به كشور عراق در سال هاي گذشته ارائه و پيشنهادات مديركل فرودگاه بين المللي شهيد آيت الله صدوقي (ره) نيز براي جذب همكاري شركت هاي هواپيمايي مطرح شد.

*خبرنگار:فاطمه شريفي
*عكاس:حسن كرمي
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات