همگام با حماسه افتخار؛

رای گیری در مناطق شهری استان یزد تا ساعت 23 ادامه دارد

بنا به پیشنهاد ستاد انتخابات استان یزد و موافقت وزارت کشور و با توجه به ادامه حضور گسترده مردم در انتخابات، مهلت برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای چهارمین بار در حوزه های شهری برای مدت یک ساعت تمدید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: کار رای گیری در تمامی حوزه ها و صندوق های اخذ رای شهرهای استان یزد تا ساعت 23 ادامه دارد و مردم این مناطق در فرصت باقی مانده به پایان کار رای گیری می توانند در شعبه های اخذ رای حضور یابند و در انتخابات شرکت کنند.
«محمد علی طالبی» افزود: کار برگزاری انتخابات در حوزه های روستایی استان یزد در ساعت 22 پایان یافت و همزمان با آن کار شمارش آغاز در این حوزه ها اغاز شد.
به گفته وی محل های اخذ رای در ساعت 23 در حوزه های شهری استان یزد بسته خواهد شد و امکان ورود پس از این ساعت وجود ندارد و فقط افرادی که قبل از ساعت 23 ورود یافتند می توانند رای خود را به صندوق بیندازند.
وی با بیان اینکه کار شمارش آرا بلافاصله پس از پایان اخذ رای آغاز می شود از اعلام نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قبل از صبح فردا (شنبه) خبر داد.
وی مشارکت مردم در انتخابات را خوب توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد در روز بعد از انتخابات جشن حماسه حضور را برگزار کنیم.
مسئولان و دست‌اندرکاران امر برگزاری انتخابات در استان یزد ضمن قدردانی از آحاد مردم خلق حماسه سیاسی از افرادی که هنوز موفق به شرکت در انتخابات خواست در مهلت باقی‌مانده، خلق حماسه تاریخی مردم را تکمیل کنند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات