مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد خبر داد:

رتبه برتر استان یزد در حوزه سازمان‌های مردم‌نهاد/ سمن‌ها ساماندهی می‌شوند

مدیرکل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري با اشاره به رتبه برتر استان يزد در حوزه سازمان‌های مردم‌نهاد گفت: با توجه به اهميت فعاليت سازمان‌های مردم‌نهاد در جامعه، موضوع ساماندهي اين سازمان‌ها در دستور كار قرارگرفته است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ نشست مشترک مديركل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري با كارشناسان سازمان‌های مردم‌نهاد فرمانداری‌های استان به‌منظور بررسي و تشريح دستورالعمل تهیه بانك اطلاعاتي سازمان‌های مردم‌نهاد برگزار شد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري یزد در این جلسه ضمن اشاره به رتبه برتر استان در حوزه سازمان‌های مردم‌نهاد گفت: با توجه به اهميت فعاليت سازمان‌های مردم‌نهاد در جامعه، موضوع ساماندهي اين سازمان‌ها در دستور كار قرارگرفته است.
مجيد جواديان زاده تأکید کرد: به‌زودی انتخابات نماينده سازمان‌های مردم‌نهاد براي عضويت در هيئت نظارت سازمان‌های مردم‌نهاد استان و شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.
وي با اشاره به اينكه بازه زماني موردنظر وزارت كشور براي برگزاري اين انتخابات 11 تا 19 مردادماه سال جاری اعلام‌شده است از كارشناسان فرمانداری‌ها خواست تا در برگزاري هرچه بهتر اين انتخابات تلاش كنند.
جواديان زاده افزود: برخي آمار و اطلاعات مربوط به سازمان‌های مردم‌نهاد مانند حوزه‌های كاري، شیوه‌های فعاليت، ظرفيت و امكانات و نيز جمعيت هدف آن‌ها در كل كشور به‌درستی روشن نيست و تكميل اين بانك اطلاعاتي می‌تواند به روشن شدن اين موارد كمك كند.
 وی تصریح کرد که تدوين اين بانك اطلاعاتي می‌تواند به همكاري و تجميع توانمندی‌های سازمان‌های مردم نهادي كه حيطه كاري مشترك دارند و نيز استفاده دستگاه‌های دولتي از ظرفيت و توان آن‌ها كمك شاياني به عمل آورد.
گفتنی است در این جلسه نحوه تكميل پرسشنامه‌ها و شیوه‌های جمع‌آوری اطلاعات لازم براي اين بانك اطلاعاتي به‌تفصیل براي كارشناسان سازمان‌های مردم‌نهاد فرمانداری‌ها تبيين و به سؤالات آنان پاسخ داده شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات