مديركل حوزه استاندار و سرپرست اداره كل روابط عمومي استانداري يزد:

رسانه‌ها در انعکاس واقعیات جامعه نقش‌آفرین باشند

مديركل حوزه استاندار و سرپرست اداره كل روابط عمومي استانداري يزد گفت: رسانه‌ها می‌توانند در شفاف‌سازی، اطلاع‌رسانی مناسب و انعكاس واقعيات جامعه به مردم نقش‌آفرین باشند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، روز سه‌شنبه 17 آذرماه نشست خبري معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد و رئيس ستاد انتخابات استان در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.
مديركل حوزه استاندار در اين نشست خبري ضمن تسليت ايام دهه آخر صفر اظهار داشت: رسانه‌ها رسالت مهمي بر عهده‌دارند و به‌عنوان پل و ابزار ارتباطي بين مردم و مسئولين هستند.
«عباس حيدری» با اشاره به اینکه در انتخابات پيش رو رأی هر فرد از جامعه تأثیرگذار و سرنوشت‌ساز است تأکید کرد: هفتم اسفندماه و ایام برگزاري انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري بهار رسانه‌ها است.
حيدري تصريح كرد: توقع و انتظارمان از شما خبرنگاران اين است تا رسالتي كه بر عهده‌دارید را به نحو شايسته انجام دهيد و همكاري لازم را با كميته اطلاع‌رسانی و تبليغات ستاد انتخابات استان در راستاي جلب مشاركت مردم براي حضور حداكثري در انتخابات پيش رو داشته باشيد.
سرپرست اداره كل روابط عمومي استانداري يزد گفت: شما می‌توانید افرادي كه واجد شرايط كانديداتوري و نامزدي هستند را براي حضور درصحنه انتخابات ترغيب و تشويق كنيد و زمينه را براي حضور حداكثري مردم در انتخابات سرنوشت‌ساز پيش رو فراهم کنید، زيرا بی‌تفاوتی افراد نسبت به حضور و مشاركت در انتخابات هفتم اسفندماه می‌تواند ضربه مهلكي بر جامعه وارد نمايد.
مديركل حوزه استاندار در پايان سخنان خود بابیان اينكه نقش نظارتي مطبوعات و رسانه‌ها می‌تواند در اصلاح اقدامات مسئولان به نفع مردم و جامعه بسيار تأثیرگذار باشد اظهار اميدواري كرد: با همكاري و همراهي مسئولان و نمايندگان رسانه‌های گروهي استان بتوانيم انتخاباتي باشكوه، سالم و قانونمند را با حضور حداكثري مردم برگزار کنیم.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات