مشاور استاندار يزد در امور اطلاع رساني و روابط عمومي:

رسانه هاي آزاد و مستقل، از اركان اصلي قوام مدنيت و نزج دموكراسي در جامعه هستند

مشاور استاندار يزد در امور اطلاع رساني و روابط عمومي و جانشين اداره كل روابط عمومي استانداري يزد به نقش مهم رسانه ها اشاره كرد و گفت: هر چه قدر رسانه هاي آزاد و مستقل، از اركان اصلي قوام مدنيت و نزج دموكراسي و قدرت گرفتن مردم در جامعه هستند، رسانه هاي وابسته و فرمان گير، مي توانند آسيب زننده به اين مهم باشند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد، روز چهارشنبه 30 دي ماه نشست علمي جمعي از مديران و اساتيد ارتباطات استان با موضوع: «ارتباطات نوين و جايگاه آن در توسعه استان» و با حضور مديران كل دفاتر امور بانوان و خانواده و امور اجتماعي و فرهنگي استانداري، مشاور استاندار يزد در امور اطلاع رساني و روابط عمومي و رييس دانشكده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبايي در سالن جلسات سازمان مديريت و برنامه ريزي استان برگزار شد.
مشاور استاندار يزد در امور اطلاع رساني و روابط عمومي در اين نشست اظهار داشت: رسانه ها رسالت خطيري در حوزه هاي اجتماعي و فرهنگي بر عهده دارند.
«عباس ملازينلي» افزود: شايسته است رسانه هاي مكتوب و مجازي مورد حمايتهاي معنوي و مادي دولت قرار گيرند اما اين حمايتها بايد به گونه اي باشد كه ضمن حفظ استقلال رسانه ها، ضامن ايفاي نقش و رسالت اجتماعي رسانه ها نيز باشد.
رييس دانشكده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبايي نيز در اين جلسه رسانه ها را مهمترين ابزارهاي نظام ارتباطي دانست و گفت: يكي از مهمترين رسالتهاي اهالي رسانه پاسخگو كردن مسئولان و نظارت بر عملكرد آنها در حوزه هاي مختلف است.
«محمدمهدي فرقاني» ادامه داد: يكي از پيش شرط‌هاي تصدي هر مديريتي در هر سطحي، داشتن قدرت تعامل با رسانه ها و شناخت نظام ارتباطي است.
فرقاني با اشاره به سند توسعه استان يزد تصريح كرد: در اين سند وظيفه و سرفصلي براي نظام ارتباطي و رسانه هاي استان ديده نشده كه لازم است در بازنگري كه انجام مي شود به اين مهم توجه گردد.
گفتني است در حاشيه اين نشست علمي، مشاور استاندار در امور اطلاع رساني و روابط عمومي با رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان ديدار و گفتگو كرد و «حميدرضا نصيري زاده» براي «عباس ملازينلي» در مسئوليت جديد و اداره كل روابط عمومي استانداري يزد آرزوي توفيق نمود.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات