استاندار یزد در جمع اهالی دهستان سبزدشت بافق:

رسیدگی به مناطق محروم و کمتر برخوردار در راس اولویت های مسئولین استان قرار دارد/ شتاب بخشی به روند رشد و توسعه مناطق محروم در دستور کار استان

 استاندار یزد با بیان اینکه امروز رسیدگی به مناطق محروم و کمتر برخوردار در راس اولویت ها و روی میز مدیران و مسئولان استان قرار دارد، گفت: امکان حل یکباره مشکلات و مطالبات مردم وجود ندارد اما پیگیری های لازم برای حل بخشی از مشکلات این مناطق و شتاب بخشی به روند رشد، پیشرفت و تعالی این منطقه در طول دولت سیزدهم، انجام خواهیم داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در شانزدهمین جمعه کاری خود و در جریان سفر به شهرستان بافق در جمع اهالی روستاهای دهستان سبزدهشت بافق حاضر شد و ضمن استماع مطالبات و مشکلات مردم این دهستان، برای حل مشکلات آن ها قول مساعد داد.
وی در این دیدار به لزوم تلاش در جهت رفع مشکلات مردم و برداشتن موانع موجود بر سر پروژه ها خارج از ساعات و روزهای اداری پرداخت و گفت: در طول هفته در ساختمان های اداری و در قالب جلسات و نشست های مختلف در حال پیگیری و تصمیم گیری در خصوص پروژه ها و برنامه های کلان استان و رسیدگی به امورات مردم هستیم اما وجود کارهای زیاد باقی مانده روی زمین، باعث شد تا جمعه ها را به حضور در مناطق مختلف استان، نشستن پای درد دل مردم و پیگیری مطالبات آن ها اختصاص دهیم.
استاندار یزد با بیان اینکه امروز رسیدگی به مناطق محروم و کمتر برخوردار در راس اولویت ها و روی میز مدیران و مسئولان استان قرار دارد، اظهارداشت: در جریان سفر رئیس جمهور به استان یزد، تلاش همه مدیران و مسئولان استانی و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی بر اختصاص سهم بیشتر مصوبات به شهرستان های کمتر برخوردار بود که خوشبختانه این مهم به لحاظ حجم مصوبات و اعتبارات محقق شد و وضعیت عادلانه تری به وجود آمد.
دکتر فاطمی در ادامه به مطالبات و درخواست های مطرح شده در این دیدار اشاره و خاطرنشان کرد: تمامی موارد مطرح شده در این دیدار، در جلسه کارگروه توسعه شهرستان بررسی و تصویب می شود.
وی افزود:  از طرفی اجرای مصوبات از مرکز استان به صورت ویژه پیگیری و گزارش تحقق آن ها، اعلام خواهد شد.
وی فصل مشترک مطالبات مردم روستای سبز دشت را احداث جاده سیروس آباد عنوان کرد و با بیان اینکه مشکلات این منطقه باید از محل مسئولیت های اجتماعی معادن حل شود، گفت: معادن باید در قبال برداشت از منابع طبیعی و ثروت طبیعی این منطقه، علاوه بر سرمایه گذاری، به معضلات و مشکلات موجود در حوزه های زیرساختی و مسائل فرهنگی و اجتماعی منطقه رسیدگی کنند.
استاندار یزد ادامه داد: در هفته آینده با هیئت مدیره چند مجموعه بزرگ در تهران جلسه خواهیم گذاشت و اجرای برخی از پروژه های این منطقه و به ویژه جاده سیروس آباد را پیگیری خواهیم کرد.
استاندار يزد در ادامه با اشاره به طرح های در دست اقدام دفتر روستايی و سازمان مديريت و برنامه ريزی در حوزه مسائل مربوط به روستاها، تصریح کرد: به منظور احيای روستاها، ماندگاری جمعيت در روستاها و رونق اشتغال در این مناطق برنامه های بسیار خوبی در دستور کار قرار دارد که این برنامه ها به تدریج اطلاع رسانی می شود.
وی در پایان با بیان اینکه عزم جدی ما بر این است که مسائل و مشکلات مناطق کمتر برخوردار در لابه لای مسائل روزمره گم نشود، اظهارداشت: امکان حل یکباره مشکلات و مطالبات مطرح شده وجود ندارد اما پیگیری های لازم برای حل مشکلات این مناطق و شتاب بخشی به روند رشد، پیشرفت و تعالی این منطقه در طول دولت سیزدهم، انجام خواهیم داد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات