سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري يزد :

رعايت كرامت انسانها از اصول دولت است

سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري يزد در جلسه شوراي اداري شهرستان اشكذر گفت : رعايت شأن، شخصيت و كرامت انسانها از اصول اساسي دولت تدبير و اميد است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع انساني دوشنبه دوم شهريور ماه و همزمان با آغاز هفته دولت به شهرستان اشكذر سفر كرد و ضمن حضور در جلسه شوراي اداري اين شهرستان، چندين پروژه را نيز افتتاح نمود.
"احمد ترحمي " در جلسه شوراي اداري شهرستان اشكذر ضمن تبريك آغاز هفته دولت به همه خدمتگزاران به مردم و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر اظهار داشت: در دولت تدبير و اميد افراط و تفريط جايگاهي ندارد و حركت دولتمردان اين دولت بر محوريت قانون و قانون مداري است.
وي افزود: با فعاليت دولت يازدهم روحيه اميد و آرامش در كشور جمهوري اسلامي ايران حاكم شده و دولت تلاش مي كند كه زمينه هاي رفاه و زندگي بهتر مردم را فراهم نمايد.
"ترحمي" خاطرنشان كرد: دولت تدبير و اميد در مبارزه با فساد و مفاسد اقتصادي عزم جدي دارد و تلاش مي كند با اصلاح فرآيندها و سيستم هاي اداري شرايط و بستري كه باعث فساد سازمان يافته مي شود را برطرف نمايد.
سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري مهمترين دستاورد دولت يازدهم در عرصه بين المللي را پيروزي در مذاكرات هسته اي دانست و گفت : پس از 12 سال ايران توانست ضمن پافشاري بر حقوق مسلم هسته اي خود با كشورهاي مدعي و قدرتمند جهان با منطق و استدلال بر سر ميز مذاكره بنشيند و در سايه رهبريها و حمايتهاي حكيمانه مقام معظم رهبري به يك پيروزي تاريخي در مذاكره هسته اي دست يابد.
"ترحمي "يادآور شد : آنهايي كه مي گفتند تحريم ها ورق پاره اي بيش نيستند مملكت را در جايگاهي قرار دادند كه تورم در ايران با فروش نفت بشكه اي بيش از 100 دلار به بيش از 43 درصد رسيد و اين عدم ثبات بازار و افزايش لحظه اي قيمتها تأثير عميقي در روحيه مردم و مناسبتهاي اجتماعي و بين المللي ايران داشت.
سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري در پايان سخنان خود اظهار داشت : شهرستان اشكذر پتانسيل و ظرفيت خوبي براي توسعه و عمران شهري دارد و باتوجه به قرارداشتن در كنار جاده ترانزيتي، نزديكي به مركز استان و برخورداري از زيرساختها و بسترهاي توسعه، امكانات خوبي براي توسعه مطلوب اين شهرستان فراهم شده است.


افتتاح 16 پروژه در هفته دولت در شهرستان اشكذر


در ابتداي جلسه شوراي اداري شهرستان اشكذر فرماندار اين شهرستان گفت : در هفته دولت 16 پروژه عمران شهري، برق رساني روستايي، راه، صنعتي و كشاورزي با اعتباري بالغ بر 45 ميليارد ريال در شهرستان اشكذر افتتاح مي شود.
"محمدعلي شاه حسيني " افزود: در زمينه زيرساختهاي شهرستان اقدامات خوبي صورت گرفته و سند چشم انداز شهرستان اشكذر تدوين شده است.


اداي احترام به شهدا و افتتاح چندين پروژه


سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري در ادامه سفر خود به شهرستان اشكذر به مقام شامخ شهداي اين شهرستان اداي احترام نمود.
افتتاح پارك محله اي با وسعت 3000 مترمربع، افتتاح گلخانه رستاق با وسعت 10 هزار مترمربع، بازديد از بزرگترين مرغداري شهرستان با وسعت 75 هزار مترمربع، بازديد از پروژه هاي راهسازي و آسفالت شهرستان اشكذر، افتتاح پروژه برقرساني به روستاهاي گرمابه ، حسين آباد و بلوار اتابك خضرآباد از جمله پروژه هاي مهمي بود كه در اين سفر براي بهره برداري مردم شهرستان اشكذر افتتاح گرديد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات