استاندار يزد عنوان كرد:

رمز پيروزي ملت ايران كلمه توحيد و توحيد كلمه است

استاندار يزد گفت: رمز پيروزي ملت ايران كلمه توحيد، توحيد كلمه، اتحاد و همبستگي است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد، شامگاه سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه جشن انقلاب با حضور استاندار يزد، معاونين و مشاورين استاندار، مديران كل استانداري، كاركنان استانداري يزد و خانواده آن‌ها در مجموعه فرهنگي ورزشی جام جم صداوسيماي مركز يزد برگزار شد.

استاندار يزد در اين مراسم ضمن تبريك ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي اظهار داشت: اين ايام يادآور مبارزه‌ها، مقاومت‌ها، شجاعت‌ها و اتحاد و همدلي ملت بزرگ ايران است كه با رهبري حكيمانه حضرت امام خميني (ره) به حيات رژيم 2500 ساله شاهنشاهي پايان دادند و نظام جمهوري اسلامي ايران را مستقر كردند.
«سید محمد ميرمحمدي» ادامه داد: امروز نيز كشور ايران در سطح قدرت‌های جهاني مطرح است و دنياي غرب و شرق دریافته‌اند كه تنها با حضور و ايفاي نقش جمهوري اسلامي ايران می‌توانند آرامش را در منطقه برقرار سازند.
وي افزود: جوانان و ملت ايران در تمام عرصه‌های فرهنگي، اجتماعي، علمي، فناوري، سياسي، اقتصادي، ديپلماسي و نظامي موفقیت‌های چشمگيري را كسب کرده‌اند و به بركت خون شهيدان امنيت و آرامش در جامعه حاكم شده است.
ميرمحمدي تصريح كرد: شايسته است ملت ايران از هر حركتي كه موجب اختلاف می‌شود دوري كنند زيرا رمز پيروزي جمهوري اسلامي ايران در تمام اين 37 سال و در مقابل توطئه‌های خارجي و داخلي، تحریم‌های ظالمانه و جنگ تحميلي اتحاد، وحدت و همبستگي ملي بوده است.
استاندار يزد اظهار داشت: ملت ايران یک‌بار ديگر با حضور گسترده خود در راهپيمايي 22 بهمن ضمن دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامي و آرمان‌های حضرت امام خميني (ره) یک‌بار ديگر قدرت، صلابت و فرهنگ غني نظام جمهوري اسلامي ايران را به جهانيان نشان خواهند داد.
وي با اشاره به اهميت انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي افزود: دنيا در روز هفتم اسفندماه با حضور گسترده مردم در انتخابات بيشتر از گذشته متوجه خواهد شد كه راه‌های نفوذ به ملت ايران بسته است و مردم ايران مانند سدي استوار و مقاوم در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان انقلاب و اسلام ایستاده‌اند.
ميرمحمدي در پايان سخنان خود ضمن قدرداني از خانواده كاركنان استانداري تصريح كرد: اين صميميت، همدلي، همكاري، گذشت و مهرباني شما موجب می‌شود تا همكاران ما با شادابي و روحيه بالاي خدمت در استانداري حاضر شوند و بدون شك خانواده كاركنان استانداري نقش مهمي در حل مشكلات مردم‌دارند.
 

Marssjshshnsgsghh 01.JPG Marssjshshnsgsghh 02.JPG Marssjshshnsgsghh 03.JPG

مطالب مرتبط

شما نقش لازم برای دسترسی به این پرتلت را ندارید
افزودن نظرات