مديركل روابط عمومي استاندري يزد:

روابط عمومي ها براي ايفاي نقش خود بايد بنيه علمي شان را تقويت كنند

هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد با مديركل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان ديدار و گفتگو كردند.

به گزارش اداره كل روابط عمومی استانداري يزد" داود پاك طينت" صبح يكشنبه مورخ 9آذرماه 93 در جلسه اي كه با حضور مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي و اعضا هيات رئيسه شوراي هماهنگي روابط عمومي ها برگزار شد با اشاره به اينكه روابط عمومي مي تواند نقش يك پل ارتباطي بين مردم و سازمان را ايفا كند گفت: روابط عمومي ها براي اينكه اين نقش را به خوبي ايفا كنند بايد نسبت به تقويت بنيه علمي خود تلاش كنند و در زمينه هاي تخصصي خود حرفي براي گفتن داشته باشند و جایگاه خود را در سایه برنامه ریزی نظامند ایجاد و حفظ نماید.
مدیر کل روابط عمومی استانداری گفت: به منظور ارتقاء فعالیت های سازمانی؛ بايد ملاک سنجش و ارزيابي خود را مردم داری در نظر بگيريم و اقدامات خود را در این راستا و خط و مشی پيش ببريم.
در این جلسه محمد حسین ریاحی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد، ضمن عرض خیر مقدم و ابراز خرسندی از ارتقا جایگاه روابط عمومی ها در استان اظهار داشت: باید بتوانیم تمام شیوه ها و ابزارهایی که زمینه بهره برداری بیشتر از محیط مجازی را فراهم می سازد به کار ببندیم.
وی در ادامه فرهنگ سازی و تغییر ذائقه مردم را نیازمند مدیریت و برنامه ریزی صحیح دانست و برنقش روابط عمومی در این زمینه تاكيد كرد.
در پایان،اعضا این جلسه پس از بحث و تبادل نظر از بخش هاي مختلف روابط عمومی، اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی بازديد كردند.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات