مدير كل روابط عمومي استانداري:

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "داود پاك طينت" عصر سه شنبه در ديدار اعضا شورای هماهنگی روابط عمومی هیات های ورزشی استان، تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی هیات های ورزشی را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: اصل این حرکت و تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی هیات های ورزشی جدای از اینکه چه محتوایی می تواند داشته باشد، مفید است.

پاک طینت افزود: در این شورا می توان برنامه ریزی های خوب بلند مدت و کوتاه مدت داشت و قطعا نتایج مطلوبی حاصل و گام بزرگی در توسعه ي بخش روابط عمومی را به دنبال دارد.

وی اظهار داشت: همانطور که در ورزش اقداماتی خوبی را انجام داده اید باید در حوزه جوانان هم ورود کنید و در این بخش هم که از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است، فعالیت داشته باشید.

دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان با اشاره به روايتي از حضرت امام علي (ع) كه امنيت و سلامت را دو نعمت بزرگ مي دانند، افزود: در اهميت كار اداره كل ورزش و جوانان همين بس كه اين اداره مي تواند زمينه ساز يكي از آن دو نعمت بزرگ باشد و اين اهميت كار شما را مي رساند.

وي افزود: روابط عمومي هاي هيات هاي ورزشي بايد به گونه اي كار اطلاع رساني را انجام دهند كه در اذهان عمومي دو واژه ي ورزش و سلامت مترادف شوند و مردم به اين باور برسند كه سلامتي آنان در گرو ورزش است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در پایان ابراز امیدواری کرد: با تداوم این اقدامات و برنامه ها شاهد رشد و بالندگی روابط عمومی های هیات های ورزشی باشیم.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد نيز در ابتدای این نشست به ارائه گزارش عملکرد این شورا پرداخت و گفت: در سال گذشته با فعال کردن کمیته های روابط عمومی هیات های ورزشی تصميم گرفتيم تا شورایی را تحت عنوان شورای هماهنگی روابط عمومی هیات های ورزشی تشکیل دهیم تا امور مربوطه به روابط عمومی ها زیر نظر این شورا به نحو احسن به انجام برسد.

"رضا نارگانی" افزود: در پی تشکیل این شورا چندین دوره خبرنویسی در مقاطع مقدماتی و پیشرفته و دوره های فن بیان را برگزار کردیم که البته در گذشته هم چندین دوره برگزار شده بود.

وی از  برگزاری دوره های فن بیان در سطوح پیشرفته و عکاسی و فیلمبرداری با حضور اساتید برجسته استانی و کشوری در آینده نزدیک خبر داد.

 

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی هیات های ورزشی استان یزد در پایان گفت: هدفمان از برگزاری این دوره ها بالارفتن سطح دانش مسئولین روابط عمومی هیات های ورزشی و تخصصی شدن آنها در این زمینه است که امیدوارم با تداوم این دوره ها به این مهم دست پیدا کنیم.