استاندار یزد در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد مطرح کرد؛

رونق و گردش بیش از پیش چرخ تولید و اقتصاد با حمایت از کالای ایرانی

استاندار یزد قاچاق کالا را دشمن اصلی تولید ملی دانست و گفت: حمایت از کالای ایرانی موجب گردش بیش از پیش چرخ تولید و اقتصاد کشور می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد به ریاست استاندار و به منظور بررسی وضعیت مبارزه با قاچاق سوخت و کالا و همچنین تصمیم گیری پیرامون نحوه برخورد بازدارنده و موثر با متخلفین برگزار شد.  

استاندار یزد در این نشست، قاچاق را دشمن اصلی تولید ملی خواند و گفت: قاچاق کالا، تلاش و حقوق تولیدکنندگان و نیروی کار داخلی را ضایع می کند لذا باید اقدامات جدی تری جهت مقابله با قاچاق کالا انجام شود.  

دکتر فاطمی در ادامه بر اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی در زمینه عدم خرید کالای غیر ایرانی و قاچاق تاکید و خاطرنشان کرد: حمایت از کالاهای ایرانی، رونق و گردش بیش از پیش چرخ تولید و اقتصاد را به دنبال خواهد داشت.  

وی همچنین کیفیت را یکی از مولفه های مهم در خرید کالاها دانست و افزود: در این راستا باید برنامه ریزی های لازم جهت ارتقاء بیش از پیش کیفیت کالاهای تولید داخل انجام و مورد پیگیری قرار گیرد.  

استاندار یزد در پایان با بیان اینکه مقابله با پدیده شوم قاچاق نیازمند عزم همگانی است  از مردم خواست تا با معرفی افراد فعال در حوزه قاچاق، دستگاه های مربوطه را در امر مبارزه با قاچاق یاری دهند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات