معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

رویکرد اصلی برنامه ها‌ی هفته پدافند غیرعامل تقویت این حوزه و آموزش و فرهنگ سازی در بین مردم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه در یک سال گذشته فعالیت های بسیار خوبی در حوزه پدافند غیرعامل استان انجام شده است‌، گفت:‌ رویکرد اصلی برنامه های هفته نکوداشت پدافند غیرعامل، تقویت این حوزه در بین دستگاه‌ها و آموزش و فرهنگ سازی برای مردم است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز پنج شنبه دهم آبان ماه ‌و در سومین روز از هفته نکوداشت پدافند غیرعامل نشست جانشین و اعضای شورای پدافند غیرعامل و روسای کارگروه های یازده گانه پدافند غیرعامل استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین شورای پدافند غیرعامل استان در این نشست، بیان کرد: همزمان با صدور فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در ‌هشتم آبان ماه، هفته ای برای بزرگداشت این مناسبت و تبیین ضرورت و جایگاه پدافند غیرعامل در سطح کشور و استان ها نامگذاری شده است.
"محمدعلی طالبی" با اشاره به اینکه هفته نکوداشت پدافند غیرعامل از هشتم تا چهاردهم آبان ماه می باشد، ادامه داد: به همین مناسبت برنامه هایی در دستگاه های مختلف که عضو شورای پدافند غیرعامل استان هستند، به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.
وی افزود: رویکرد اصلی ‌این برنامه ها تقویت موضوع پدافند غیرعامل در بین دستگاههای دولتی، نهادهای عمومی و غیر دولتی و همچنین آموزش و فرهنگ‌سازی در این حوزه برای اقشار مختلف مردم و به ویژه ‌اقشار خاص که به نوعی می‌توانند هدف برنامه‌های مختلف قرار گیرند، مانند دانش آموزان و دانشجویان می باشد.
جانشین شورای پدافند غیرعامل استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در یک سال گذشته حوزه پدافند غیرعامل استان موفقیت های بسیار خوبی داشته و از سوی سازمان پدافند غیرعامل کشور مورد تقدیر قرار گرفته است.
‌طالبی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: برنامه های اجرا شده در این هفته بتواند ظرفیت‌های خوبی را برای عمومی کردن موضوع پدافند غیرعامل و آگاهی بخشیدن به جامعه در این رابطه فراهم کند.
گفتنی است در ابتدای این نشست "محمدصادق طهماسبی" مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری‌ و دبیر شورای پدافند غیرعامل استان توضیحاتی درباره فعالیت های انجام شده در هفته نکوداشت پدافند غیرعامل بیان کرد.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★
‌★‌عکس: ‌حسن کرمی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات