معاون اقتصادی استاندار یزد:

رویکرد کمیسیون ماده ۱۱ هوای پاک در راستای رونق فعالیت‌های توسعه‌ای و تولیدی است

معاون اقتصادی استاندار یزد گفت: رویکرد کمیسیون ماده ۱۱ هوای پاک رفع مشکلات واحدهای صنعتی با حفظ تمام جوانب زیست محیطی و کمک به رونق فعالیت‌های توسعه‌ای و تولیدی و ایجاد اشتغال است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، اولین جلسه کمیسیون ماده 11 قانون هواي پاک در سال ۱۴۰۳ به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و با حضور  اعضای این کمیسیون در محل سالن کنفرانس بحران استانداری برگزار شد.

در این جلسه تقاضای ۱۶ واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت که تعدادی از این واحدها نیازمند بررسی بیشتر تشخیص داده شد و واحدهایی که در این کارگروه  مورد بررسی قرار گرفتند شامل: واحد های تولیدی، صنعتی، کشاورزی، معدنی بودند.

محمد علی شاه‌حسینی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در این جلسه اظهار کرد: رویکرد کمیسیون ماده ۱۱ هوای پاک رفع مشکلات واحدهای صنعتی با حفظ تمام جوانب زیست محیطی، کمک به رونق فعالیت‌های توسعه‌ای و تولیدی و ایجاد اشتغال است.

وی افزود: در این کمیسیون عمدتا در مورد اشکالات وارد بر محل استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی بحث شده و تلاش می‌شود که با رعایت قوانین و مقررات، زمینه برای ایجاد یک  فعالیت اقتصادی فراهم شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات