معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

زمينه مشاركت بانوان در دولت تدبير و اميد فراهم‌شده است

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در جشن بانوان فاطمي استان گفت: در دولت يازدهم زمينه مشاركت بانوان در عرصه‌های مختلف، بيشتر از گذشته فراهم‌شده است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، روز سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه جشن بانوان فاطمي و تجليل از دختران و زنان برگزيده استان با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري، مديركل حوزه استاندار، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده و دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري، فرماندار يزد، مشاوران استاندار در امور اطلاع‌رسانی و روابط عمومي و ايثارگران، جمعي از مديران استان و قشرهاي مختلف بانوان يزدي در پرديس دانشگاه شهيد پاک‌نژاد يزد برگزار شد.
«محمدعلي طالبي» در اين مراسم بابیان اينكه همه ما بايد پيرواني شايسته براي ائمه اطهار (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) باشيم اظهار داشت: خوشبختانه در دولت تدبير و اميد زمینه‌های بسيار خوبي براي مشاركت بانوان فراهم‌شده است و امروز شاهد هستيم كه مشاركت دختران و زنان ايراني در عرصه‌های مختلف اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي و سياسي در سطح كشور و استان افزایش‌یافته است.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار ادامه داد: اين مهم می‌تواند بانوان را به جايگاه شایسته‌ای كه مورد انتظار است نزدیک‌تر كند.
وي افزود: دولت يازدهم توجه ویژه‌ای به ايجاد فرصت‌های برابر براي مردان و زنان جامعه نموده و ظرفيت بسيار خوبي براي توجه به مسائل مربوط به بانوان و خانواده به وجود آمده است.
طالبي ضمن تقدير از فعالیت‌های دفتر امور بانوان و خانواده استانداري و مديركل اين دفتر تصريح كرد: بسياري از فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه بانوان در دو سال گذشته مطلوب بوده و با تعامل، هماهنگي و همكاري تمام دستگاه‌های استان اتفاقات خوبي در حوزه بانوان رقم خورده و برخي از اين برنامه‌ها نيز به الگويي براي ساير استان‌ها تبدیل‌شده است.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: شاهد افزايش مشاركت بانوان در تمام عرصه‌های اجتماع باشيم زيرا با اين شاخص جامعه‌ای سالم‌تر، پوياتر و به‌دوراز آسیب‌های اجتماعي خواهيم داشت.
گفتني است در پايان اين مراسم كه با برنامه‌های متنوعي ازجمله: اجراي نمايش طنز، مسابقه و اجراي موسيقي همراه بود از 18 بانوي برگزيده استان در حوزه‌های مختلف ازجمله عرصه‌های علمي، فرهنگي، اجتماعي، ورزشي، هنري، رسانه، اقتصادي با اهداي لوح تقدير و هدايايي تجليل شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات