مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد:

زنان زندگي حضرت زهرا (س) را الگوي خود قرار دهند

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد گفت: شايسته است دختران و زنان ما زنان زندگي حضرت فاطمه (س) را در ابعاد مختلف الگوي خود قرار دهند.
به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، روز يكشنبه 15 فروردین‌ماه جشنواره فرهنگي ورزشي بانوان شاغل استان با حضور مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري و جمعي از مسئولان ورزشي استان در مجموعه ورزشي كوثر يزد برگزار شد.
«فخرالسادات خامسي هامانه» در اين مراسم ضمن تبريك سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و حضرت امام خميني (ره) و گراميداشت هفته بزرگداشت مقام زن اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) با ساده زيستي، توكل، قناعت، همسرداري، تربيت صحيح فرزندان و ورود به فعالیت‌های سياسي و اجتماعي الگويي از يك بانوي مسلمان را به جهانيان معرفي کرده‌اند.
وي با اشاره به كلامي از بنیان‌گذار انقلاب اسلامي خاطرنشان كرد: حضرت امام خميني (ره)، حضرت زهرا (س) را الگويي براي جهان بشريت معرفي نموده‌اند و ما نيز لازم است به‌صورت مستقيم و غيرمستقيم ابعاد مختلف زندگي اين بانوي نمونه اسلام را الگوي خود قرار دهيم.
خامسي هامانه در بخش ديگري از سخنان خود ورزش را پلي به سمت سلامت دانست و افزود: زنان و دختران ورزشكار استان نمونه‌ای از بانوان موفق جامعه هستند كه در كنار زندگي فردي و اجتماعي خود، ورزش را به‌صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند و به فكر سلامت خود، خانواده و جامعه هستند.
گفتني است در پايان اين مراسم از بانوان مدال‌آور استان در عرصه‌های ملي و بین‌المللی با اهداي لوح تقدير و هدايايي تجليل شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات