مدير كل امور بانوان و خانواده استانداری یزد:

زنان كارگر نقش مهمي در تحقق اقتصاد مقاومتي دارند

مدير كل امور بانوان و خانواده استانداری یزد بر نقش مهم زنان كارگر در تحقق اقتصاد مقاومتي و رونق اقتصادي كشور تاكيد كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، مدير كل امور بانوان و خانواده استانداری یزد در بازديد از شركت تامهر تفت در جمع كارگران زن اين شركت حضور يافت و ضمن استماع دغدغه ها و مشكلات آن ها، به بيان سخناني در زمينه اهميت جايگاه زنان در چرخه اقتصاد كشور پرداخت.
«فخرالسادات خامسي هامانه» در این بازدید ضمن تاكيد بر نقش مهم كارگران زن در تحقق اقتصاد مقاومتي، تاكيد كرد: با وجود مشكلات، دولتمردان و سياست گذاران بخش هاي صنعتي و اقتصادي تلاش زيادي در راستاي رفع مشكلات و دغدغه هاي كارگران دارند.
وي افزود: خوشبختانه نمونه هاي زيادي از زنان موفق، كارآفرين و افتخار آفرين در حوزه فعاليت هاي اقتصاد مقاومتي داريم كه مي توانند الگويي براي ديگر فعالان در اين حوزه باشند.
وي با اشاره به سخن رئيس جمهور محترم مبني بر "كارگران ستون فقرات توليدات كشور هستند"، گفت: مبارزه با ركود اقتصادي و رونق توليد در گرو توجه به نقش بي بديل كارگران و نيز ارتقاي جايگاه اين افراد در عرصه اقتصاد و صنعت است.
ايشان ادامه داد: در اين ميان زنان كارگر به جهت دو وظيفه مهم خانواده و كار، نيازمند توجه ويژه هستند تا ضمن تامين امنيت شغلي و بهره مندي از مزاياي اشتغال، بتوانند وظيفه مهم همسري و مادري خود را نيز به درستي ايفا نمايند.
خامسي هرگونه تبعيض جنسيتي از جانب كارفرمايان نسبت به كارگران زن را مردود شمرد و در اين زمينه گفت: رئيس جمهور محترم نيز تاكيد كرده اند ما در دنياي كار، تلاش و توليد، تبعيض جنسيتي را نمي پذيريم. زنان و مردان در صحنه كار، تلاش و فعاليت برابرند و بايد از امتياز و حقوق برابر برخوردار باشند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات