مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد:

زنان مسلمان ايراني در تمام عرصه‌ها نقش‌آفرین بوده‌اند

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري گفت: زنان و دختران مسلمان ايراني در تمام عرصه‌ها نقش‌آفرین و تأثيرگذار بوده‌اند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، روز سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه جشن بانوان فاطمي و تجليل از دختران وزنان برگزيده استان با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري، مديركل حوزه استاندار، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده و دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري، فرماندار يزد، مشاوران استاندار در امور اطلاع‌رسانی و روابط عمومي و ايثارگران، جمعي از مديران استان و قشرهاي مختلف بانوان يزدي در پرديس دانشگاه شهيد پاک‌نژاد يزد برگزار شد.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) نمونه‌ای از يك زن موفق در امور و مديريت خانواده بودند كه شايسته است زنان و دختران جامعه در ابعاد مختلف زندگي از حضرت زهرا (س) الگوبرداري كنند و سيره و رفتار اين بانوي عظیم‌الشأن را در زندگي فردي و اجتماعي خود اجرا نمايند.
«فخرالسادات خامسي هامانه» افزود: زن مسلمان ايراني در تمام عرصه‌ها نقش‌آفرین و تأثيرگذار بوده و نام او همواره با صفات برجسته از قبيل ايمان و توكل به خداوند، شجاعت، صداقت، قناعت، ساده زيستي، مبارزه و ظلم‌ستیزی درخشيده است.
وي ادامه داد: ازجمله اين حضورها می‌توان به نقش زنان در پيروزي انقلاب اسلامي و 8 سال دفاع مقدس اشاره كرد كه امروز مادران، خواهران، همسران و دختران شهيدان، جانبازان، ايثارگران و آزادگان ايران اسلامي در سراسر ايران اسلامي افتخارآفرين هستند.
خامسي هامانه تصريح كرد: در انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در هفتم اسفندماه نيز حضور پرشور، غرورآفرين و ارزشمند بانوان در استان و كشور يكي از پرافتخارترين خاطرات سياسي و فرهنگي را در افكار عمومي و ذهن‌های مردم به ثبت رساند.
گفتني است در پايان اين مراسم كه با برنامه‌های متنوعي ازجمله: اجراي نمايش طنز، مسابقه و اجراي موسيقي همراه بود از 18 بانوي برگزيده استان در حوزه‌های مختلف ازجمله عرصه‌های علمي، فرهنگي، اجتماعي، ورزشي، هنري، رسانه، اقتصادي با اهداي لوح تقدير و هدايايي تجليل شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات