معاون اقتصادی استاندار یزد:

زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی در استان فراهم است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: زیرساخت‌های حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان فراهم بوده و مسئولان نیز حمایت‌های جدی در این زمینه انجام می‌دهند.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در دیدار با سرمایه‌گذار پاکستانی اظهار داشت: استان یزد از ظرفیت خوبی در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری برخوردار بوده و بستر سرمایه‌گذاری به‌خوبی فراهم است.

وی بیان کرد: خوشبختانه زیرساخت‌های حضور سرمایه‌گذاران خارجی در استان فراهم بوده و مسئولان نیز حمایت‌های جدی در این زمینه انجام می‌دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد ادامه داد: تسهیل امور سرمایه‌گذاران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و در این مسیر سیاست‌های تشویقی مدنظر قرار دارد.

شاه‌حسینی تصریح کرد: کشور ایران و پاکستان از نظر موقعیت جغرافیایی فاصله کمی دارند و مناسبات اقتصادی بسیاری در حوزه‌های مختلف داشته‌اند و باید در راستای تقویت این مهم اقدام کرد.
وی ادامه داد: اتخاذ سیاست‌های جذب سرمایه‌گذار باید در اولویت برنامه مدیران قرار گیرد تا شاهد رونق اقتصادی و توسعه تولیدات باشیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد خاطرنشان کرد: جذب سرمایه‌گذاران خارجی به استان یزد در اولویت بوده این امر در حالی است که باید از امکانات و ظرفیت‌های موجود به‌درستی استفاده شود و از خط‌قرمزها عبور نکند.
وی ادامه داد: سرمایه‌گذار پاکستانی قرار است شهرک صنعتی غیردولتی با استقرار پروژه‌های مبتنی بر سند یزدنوین، پیشرفته و دانش‌بنیان در یزد ایجاد کند و برای تهیه آب مصرفی این شهرک صنعتی در حال بررسی بودیم که عنوان کردند این پروژه‌ها از نسل جدید بوده و کم آب بر است.
شاه‌حسینی عنوان کرد: مذاکرات بعدی در روزهای آتی با این گروه سرمایه‌گذار انجام می‌گیرد تا ضمن بررسی شرایط منطقه نسبت به احداث این شهرک اقدام کنند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات