زیرساخت های مناسب استان یزد برای تبدیل به پایلوت اجرایی شدن حقوق شهروندی در کشور

استاندار یزد با بیان اینکه استان ظرفیت پایلوت اجرایی شدن حقوق شهروندی در کشور را دارا است، عنوان کرد: با توجه به زیرساخت های مناسب در این زمینه می توانیم سرآمد رعایت و نظارت بر اجرای حقوق شهروندی در کشور باشیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در نشست مشترک با اعضای مرکز وکلای قوه قضائیه استان یزد و مرکز کارشناسان رسمی که در سالن حمیدیا برگزار شد، با بیان اینکه آموزش همگانی به مردم در حوزه مسائل حقوقی بسیار حائز اهمیت است، افزود: تاکنون اقدامات خوبی به اشکال مختلف انجام شده است.
استاندار با اشاره به اینکه افرادی در جامعه هستند که دستشان از معاضدت های قضایی کوتاه است، عنوان کرد: این معاضدت ها می تواند در قالب خیراندیشی وکلا آنها را از حمایت های حقوقی بهره مند سازد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با  بیان اینکه ابعاد آموزشی، فرهنگسازی و نظارت همگانی حقوق شهروندی می‌تواند از سوی مراکز و کانون های مربوط به وکلا پیگیری شود، افزود: باید این موضوع به عنوان اولویتی برای همکاری های بین بخشی در نظر گرفته شود.
بالاترین مقام اجرایی استان یزد با بیان اینکه یزد ظرفیت پایلوت اجرایی شدن حقوق شهروندی در کشور را دارا است، گفت: با توجه به زیرساخت های مناسب در این زمینه می توانیم سرآمد رعایت و نظارت بر اجرای حقوق شهروندی در کشور باشیم.
دکتر طالبی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به تعامل خوب دولت و نمایندگان در استان عنوان کرد: در تعامل با نمایندگان جدید استان در مجلس شورای اسلامی، لزوم نقش آفرینی استان یزد در حوزه قانون گذاری مورد تاکید است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات