معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد عنوان كرد:

سال آينده؛ سال شكوفايي مشاركت اجتماعي بانوان استان

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار یزد گفت: با اجراي برنامه‌هایی كه در دو سال گذشته در حوزه بانوان انجام‌شده است می‌توان سال آينده را سال شكوفايي مشاركت اجتماعي زنان در استان دانست.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد؛ آخرين جلسه كارگروه زنان و خانواده استان در سال جاري با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري، مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري، نمايندگان زن دستگاه‌های اجرايي و نمايندگان دستگاه‌های عضو اين كارگروه در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در اين جلسه ضمن تبريك فرارسيدن سال نو و بهار طبيعت اظهار داشت: آغاز و پايان سال 95 بانام حضرت زهرا (س) و ولادت اين بانوي واجب‌التعظیم مزين شده است و قطعاً اين مهم موردتوجه مسئولان ارشد نظام جمهوري اسلامي ايران قرار خواهد گرفت.
«محمدعلی طالبي» ادامه داد: خوشبختانه در دولت تدبير و اميد ظرفيت بسيار خوبي براي توجه به مسائل مربوط به بانوان به وجود آمده و در سال آينده نيز توجه به مقام زن و مسائل مربوط به امور خانواده افزايش خواهد يافت.
وي با اشاره به تدوين سند راهبردي مسائل زنان و خانواده استان اظهار اميدواري كرد: عمليات اجرايي اين سند در سال 95 آغاز شود.
طالبي در پايان سخنان خود ضمن تقدير از فعالیت‌های دفتر امور بانوان و خانواده استانداري و مديركل اين دفتر تصريح كرد: بسياري از فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه بانوان در سال گذشته مطلوب بوده و با تعامل و همكاري تمام دستگاه‌های استان مجموعه اين برنامه‌ها مورد تائید قرارگرفته و برخي از آن‌ها نيز به الگويي براي ساير استان‌ها در سطح كشور تبدیل‌شده است.


بيش از 4 هزار برنامه پيشنهادي براي هفته گراميداشت مقام زن در استان


مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري نيز در اين جلسه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده براي ولادت حضرت زهرا (س)، هفته گراميداشت مقام زن و روز مادر اظهار داشت: چهار هزار و 513 برنامه پيشنهادي براي اين مناسبت‌ها به دفتر امور بانوان و خانواده استانداري اعلام‌شده است.
«فخرالسادات خامسي هامانه» ادامه داد: جشن بانوان فاطمي و تجليل از بانوان برگزيده استان، برگزاري جشنواره‌های متنوع در حوزه زنان، ديدار با زنان ايثارگر، خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان و تقدير از زنان فعال و كارآفرين ازجمله برنامه‌های شاخص هفته گراميداشت مقام زن و ولادت حضرت زهرا (س) خواهد بود.
گفتني است در ابتداي اين جلسه نقاط قوت و ضعف سند راهبردي مسائل زنان و خانواده استان موردبحث و تبادل‌نظر اعضاي حاضر در جلسه قرار گرفت.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات