استاندار يزد مطرح كرد:

سال 94 به دلیل محدودیت‌های مالی سخت و دشوار گذشت

استاندار يزد بابیان اينكه سال 94 به دليل محدودیت‌های مالي دولت و كمبود اعتبارات سال سخت و دشواری براي مديران و مسئولان استان بود؛ اظهار داشت: علی‌رغم اين محدودیت‌ها اقدامات خوبي براي توسعه و پيشرفت استان انجام‌شده است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري یزد؛ روز چهارشنبه 26 اسفندماه دوازدهمين جلسه شوراي برنامه‌ریزی و توسعه استان با حضور استاندار يزد، معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري، مشاور استاندار در امور اطلاع‌رسانی و روابط عمومي، رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ریزی استان و اعضاي شوراي برنامه‌ریزی و توسعه استان در سالن زنده‌یاد حميديا استانداري برگزار شد.
استاندار یزد در اين جلسه گفت: همه بايد با تلاش مضاعف در سال 95 فضاي آرامش، اميد و شرايط زندگي بهتر براي مردم استان را فراهم كنيم.
«سيد محمد ميرمحمدي» افزود: همكاري و هماهنگي خوبي بين مسئولان و مديران دستگاه‌های اجرايي استان وجود دارد و تمام تلاش خود را براي رفع مشكلات مردم می‌کنند.
میرمحمدی با توجه به مطرح‌شدن اينكه بخشي از اعتبارات تخصیص‌یافته به استان در سفر مقام معظم رهبري تحقق‌نیافته است بر پي گيري تحقق اين مهم از طرف مسئولان مربوطه تأكيد كرد.


واگذاري پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوص


معاون هماهنگي امور عمراني استاندار نيز در اين جلسه اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های اعتباري دولت لازم است تعدادي از پروژه‌های نیمه‌تمام استان به بخش خصوصي واگذار شود تا با مشاركت بخش غیردولتی اين پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.
«سيد محمدرضا سيد حسيني» افزود: تعدادي از پروژه‌های موجود در استان به پيشرفت 95 درصدي و بالاتر رسيده كه ضروري است با تأمين اعتبارات لازم براي آن‌ها، اين پروژه‌ها به اتمام برسند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات