استاندار یزد:

سند ارتقاء جایگاه بانوان در استان، نقشه راه همه دستگاه های اجرایی است

استاندار یزد در مراسم گرامیداشت روز خانواده که توسط اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد گفت: سند ارتقاء جایگاه بانوان، نقشه راه دستگاه‌های مختلف در حوزه خانواده و به نوعی باعث هم‌گرایی و مشارکت همه متولیان در موضوعات مختلف خانواده می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمدعلی طالبی"  در مراسم گرامیداشت روز خانواده که توسط اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری یزد در باغ دولت آباد برگزار شد، گفت: امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند توجه به کانون خانواده هستیم و خانواده ها در معرض آسیب و تهدیدهای مختلف قرار دارند.
"طالبی" ضمن تشریح دلایل توجه به مسئله خانواده در کشور و استان، عنوان کرد: با توجه به ویژگی‌های تقید و تعهد به سنت‌های حسنه‌ی ملی و مذهبی درموضوع خانواده، استان یزد از جایگاه بالایی در این زمینه برخوردار است.
استاندار یزد با تاکید بر نگاه ویژه مدیریت ارشد استان به موضوع خانواده اعلام کرد: امیدواریم همین نگاه باعث جلب اعتماد و حمایت‌های بیشتری از سوی سازمان‌های بالادستی در کشور شود.
وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوعی که  در حوزه خانواده در سطح استان یزد توسط دستگاه‌های مختلف اجرا میشود ابراز امیدواری کرد تا در آینده بعضی از این برنامه‌ها بصورت ملی اجرا شود.
عالی‌ترین مقام اجرایی استان با اشاره به رونمایی از سند خانواده بعنوان یکی از اقدامات بسیار خوب در این حوزه اظهار کرد: این سند، نقشه راه دستگاه‌های مختلف در حوزه خانواده است و به نوعی باعث هم‌گرایی و مشارکت همه متولیان در موضوعات مختلف خانواده می‌شود و از پراکندگی ‌کاری در این حوزه جلوگیری میکند و باعث ایجاد فضایی مناسب در این زمینه خواهد شد.
استاندار یزد تحقق کارهای بزرگ‌ را برعهده مردم، خانواده و سازمان های غیردولتی دانست و گفت: سازمان‌های مردم نهاد توانایی سامان‌دهی مشارکت تشکل‌ها را در امور مختلف دارند.
"طالبی" در پایان سخنان خود عنوان کرد: امیدوارم از نظرات و همراهی‌های مردم در حوزه خانواده استفاده شود و شرایطی در استان بوجود بیاید که موضوع خانواده به عنوان موضوعی بنیادین در فرهنگ دینی و ملی ما، در استان یزد جایگاه خود را تقویت نموده و بعنوان یکی از مولفه های مثبت از آن یاد شود.

★‌خبرنگار: ‌بهنام خواجه‌امینیان★

★‌عکس: ‌رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات