معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تاکید کرد:

سه راهبرد اصلی وزارت کشور تامین امنیت، سلامت مردم و برگزاری باشکوه انتخابات ۱۴۰۰ است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جلسه شورای اداری شهرستان خاتم ‌سه راهبرد اصلی وزارت کشور را تامین امنیت، سلامت مردم و برگزاری باشکوه و سالم انتخابات در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، در این مراسم "‌احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به وضعیت بیماری کرونا اظهار ‌کرد: خوشبختانه با مدیریت بسیار خوب در سطح کشور و استان و با همراهی و همکاری قابل تقدیر مردم شاهد فرو کش کردن موج سوم بیماری در سطح استان هستیم.
وی افزود: وضعیت  بیماری کرونا بسیار شکننده بوده و با توجه به اینکه وارد فصل سرما می‌شویم و در ماه‌های بهمن و اسفند احتمال درگیر شدن جامعه به آنفلوآنزا و بیماری کرونا وجود دارد، از این رو هر لحظه احتمال طغیان موج جدید وجود دارد.
ترحمی ‌ادامه داد: انتظار می رود همچنان مردم پیشگام رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و  رعایت دستورالعمل های بهداشتی باشند و به طور خاص ادارات درخصوص ترویج فرهنگ استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی حتی تغییر سبک زندگی اداری با توجه به شرایط روز پیشقدم باشند تا  شاهد موج جدیدی از بیماری در کشور و استان نباشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: موضوع سلامت یک وظیفه فرابخشی است که به واسطه مسئولیتی که وزارت کشور در فرماندهی قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا و عضویت در ستاد ملی مقابله با کرونا دارد، فرمانداران به‌عنوان رییس ستاد مقابله با کرونا شهرستانها، نقش محوری دارند.
ترحمی درخصوص برگزاری انتخابات ۱۴۰۰، ‌خاطرنشان کرد: گسترده‌ترین انتخابات را در سال آینده در پیش داریم و در این رابطه همه ادارات باید آمادگی لازم را داشته باشند و اگرچه وزارت کشور و فرمانداری متولی
برگزاری انتخابات هستند ‌اما در واقع این وظیفه به دوش همه ادارات می باشد زیرا به لحاظ قانونی برگزاری انتخاباتی با این حجم از گستردگی و وسعت قطعا از توان یک یا دو اداره خارج است.
‌وی ادامه داد: امیدواریم با شروع فرآیند انتخابات، ادارات همیاری و همکاری خوبی در کمک به فرمانداری در راستای اتخاذ تمهیدات لازم جهت برگزاری باشکوه انتخابات را داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: شاهد برگزاری انتخاباتی امن، سالم، قانونمند و با مشارکت ‌حداکثری مردم ‌در سال آینده باشیم.

گفتنی است در این نشست از زحمات "جواد میربهبودی" "معاون ‌سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری خاتم و "رضا تاج آبادی" بخشدار مرکزی سابق تقدیر و "رضا تاج آبادی" به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، "سعید برزگری" به عنوان بخشدار مرکزی و "سیدمرتضی سجاد" به عنوان بخشدار چاهک شهرستان خاتم، معرفی شدند.

★‌خبرنگار: مجید وفایی شاهی★

★‌عکس: ‌ابوالفضل حیدری★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات