سومين كميتۀ تخصصي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي حوزۀ زنان و خانواده برگزار شد

سومين كميتۀ تخصصي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي حوزۀ زنان و خانواده به همّت دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداري يزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداري يزد ، سومين كميته تخصصي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي حوزۀ زنان و خانواده  با حضور مديركل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداري، مديركل دفتر اتباع و مهاجرين خارجي استانداري، معاون دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري و كارشناس درمان شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان در دفتر امور بانوان و خانواده استانداري برگزار شد.

مديركل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداري در اين نشست بر استفاده از ظرفيت دفاتر مرتبط با مسائل و آسيب هاي اجتماعي بانوان تأكيد و دربارۀ طرح هاي پژوهشي و اجرايي در اين زمينه نكاتي بيان كرد.

«رقيه كرمانيان» از تدوين طرح سلامت محله محور بانوان و خانواده هاي استان به عنوان يك طرح پژوهشي مشترك و بين بخشي ادارات خبر داد و از حاضرين خواست تا نظرات خود را در خصوص راهكارهاي پيشگيري و كاهش آسيب ها و همچنين طرح مورد نظر اعلام نمايند.

مديركل دفتر اتباع و مهاجرين خارجي استانداري نيز در اين نشست، با اشاره به اينكه جمعيت تحت پوشش آن سازمان نزديك به 10 درصد از كل جمعيت استان است، بيشتر آسيب هاي حوزه اتباع را مسائل بهداشتي و درماني بيان كرد.

گفتني است در اين نشست معاون دفتر امور اجتماعي و همچنين كارشناس درمان شوراي هماهنگي مبارزه با موادر مخدر استان نظرات پيشنهادي خود دربارۀ اجراي هر چه بهتر طرح سلامت محله محور بيان  و با يكديگر تبادل نظر كردند و ايجاد همگني بين آموزش هاي خانواده، مدرسه، صدا و سيما و گروه همسالان را خواستار شدند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات