معاون اقتصادی استاندار یزد:

سکوهای تنظیم بازار نیازهای مردم را به حداقل می‌رساند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در ادامه سفر خود به شهرستان اردکان از ۳ سکوی تنظیم بازار این شهرستان بازدید و از عملکرد این سکوها و شیوه قیمت‌گذاری اجناس مطلع شد.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در حاشیه بازدید از سکوهای تنظیم بازار شهرستان اردکان اظهار داشت: در تصمیم‌گیری دولت در خصوص حذف دلال و واسطه‌های کاذب مقرر شد سکوهایی تحت عنوان سکوی تنظیم بازار در تأمین اقلام ضروری و لازم مردم ایجاد شود که تاکنون  ۱۱۰ مرکز به‌عنوان سکوی تنظیم بازار در استان یزد رونمایی شده است.

 وی ادامه داد: موضوع تأمین نیازهای اولیه مردمی یا کالاهای اساسی جزو وظایف مستمر مدیران استان است، تا مردم بتوانند به کالاهای موردنیاز خود با قیمت‌های منطقی دست پیدا کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد افزود: در سکوهای تنظیم بازار باتوجه‌به برنامه دولت سیزدهم در خصوص توزیع ۱۵ قلم کالای اساسی با اولویت اقلام تنظیم بازار نظیر گوشت، مرغ، انواع حبوبات، لبنیات، میوه و تره‌بار و... با تخفیف 10 الی 40 درصد عرضه می‌شود.

شاه‌حسینی با بیان اینکه طرح دیدار دو مزیت و هدف دارد، عنوان کرد: هدف اول در اختیار قراردادن کالا‌های موردنیاز مردم با حداقل قیمت‌ها است و هدف دوم در راستای کاهش تورم در گروه کالایی خوراکی‌ها و میوه است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌تواند برای اطلاع از آدرس فروشگاه‌ها و موقعیت مکانی سکوهای تنظیم بازار به سامانه سمن (سامانه مردمی نظارت بر بازار) مراجعه کنند.
شایان به ذکر است، 19 سکوی تنظیم بازار در شهرستان اردکان راه اندازی شده است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات