معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:

شرایط فعلی گاز نیازمند مدیریت جهادی و شبانه روزی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در بیستمین جلسه کارگروه انرژی با اشاره به ورود سامانه سرما به کشور و افزایش مصرف گاز، خطاب به مدیران حوزه انرژی خواستار مدیریت شبانه روزی جهت عبور از ناترازی مصرف گاز شد.

 مهندس محمد جواد ابوالحسیني در این نشست که صبح جمعه در سالن جلسات شرکت پخش فرآورده های نفتی استان برگزار شد ادامه داد: حفظ تولید، اشتغال و آرامش شهروندان نیازمند همراهی و همکاری همه اعضای کارگروه انرژی است.

وی ادامه داد: گزارش ها نشان از تلاش ویژه مدیران تاکنون دارد ولی نیاز است مطالبه ویژه‌ای برای افزایش سهیمه استان از منابع انرژی باشیم.

ابوالحسیني با قدردانی از همراهی خوب  صنایع افزود: ماهیت اقتصاد استان یزد صنعت و کشاورزی است و اشتغال و درآمدهای استان منوط به مدیریت صحیح مصرف است.
معاون استاندار ادامه داد: تمام تلاش مدیران حفظ نرخ تولید استان در کنار تامین انرژی در سایر بخش هاست.
وی از مدیران شرکت گاز، پخش فرآورده های نفتی استان و راه آهن خواستار تسریع در تامین سوخت نیروگاه ها با کارجهادی و مطالبه مستمر شد.
ابوالحسینی با اشاره به مصرف بخش کشاورزی نیز اظهار داشت: مصوبات خوبی در زمینه افزایش بهره وری و مدیریت مصرف گاز گلخانه ها صورت گرفته و پیگیری‌های جهاد کشاورزی در این زمینه ارزشمند است و لازم است گزارش مقایسه ای در این راستا ارائه شود.
رییس کارگروه انرژی استان ادامه داد: عموم شهروندان استان لزوم صرفه جویی در مصرف گاز و برق را می دانند و به آن عمل می کنند و لازم است با اندک مصارف نا متعارف بخش خانگی و تجاری برخورد جدی صورت گیرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات