مديركل دفتر امور روستايی و شوراهای استانداری:

شركت‌ها‌ی تعاونی دهياری ها توان اقتصادی دهياری ها را تقويت كنند

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد خواستار شد: شرکت های تعاونی دهیاری ها توان اقتصادی نهادهای دهیاری را تقویت کنند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، در نشستي با حضور مديركل دفتر امور روستايي و شوراها‌ی استانداری، مدير شعب پست‌بانک استان يزد و همچنين مديرعامل و اعضاي هيئت مديره اتحاديه دهياري‌هاي استان در رابطه با ساز و كارهاي ايجاد باجه پست‌بانک در اتحاديه شركت تعاوني دهياري‌هاي استان هم اندیشی و تبادل نظر شد.
مديركل دفتر امور روستايي و شوراهای استانداری در اين نشست با اشاره به اينكه تنها محل درآمدي دهياري‌ها به عنوان یک نهاد مديريتي در روستاها، اعتبارات ارزش افزوده است، گفت: دهياران نبايد متكي به اعتبارات ارزش افزوده باشند و بايستي به دنبال جذب سرمايه‌گذاري و كسب درآمد پايدار باشند.
«محمود زارع رشكوئيه» با بيان دستاوردها و فعاليت‌هاي ‌مناسب برخي شركت‌هاي تعاوني دهياري‌ها، افزود: شركت‌هاي تعاوني دهياري‌ها بايد با نگاه ويژه به توسعه اقتصادي و تقويت بنيه اقتصادي نهاد دهياري، به عمران و آباداني مناطق روستايي كمک كنند.
زارع رشكوئيه خاطرنشان کرد: باتوجه به اينكه پست بانک ايران مجموعه بانكي است كه بيشترين حضور و گسترده‌ترين شبكه بانكي را در مناطق روستايي دارد؛ مي‌تواند خدمات خوبي را به شركت‌هاي تعاوني دهياری ها ارائه كند.

★‌خبرنگار: ‌مجتبی مختاری★
‌★‌عکس: ‌مجتبی مختاری★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات