استاندار یزد:

شهيدان، جانبازان، ايثارگران و آزادگان در حفظ ارزشهاي الهي و هويّت ديني و ملّي خويش از هيچ كوششی دريغ نكردند

استاندار يزد به‌مناسبت آغاز هفتۀ دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام «سیدمحمد میرمحمدی» به شرح زیر است:
بسمه تعالی
سي و يكم شهريور سرآغاز هفتۀ دفاع مقدس، يادآور حادثه اي‌است كه دست همۀ جهانخواران و ستم‌پيشگان از آستين صدام خبيث و جنايتكار بيرون آمد تا نظام نوپاي مقدس جمهوري اسلامي ایران را براندازد و ايران اسلامي را به اشغال خويش درآورد.
و اين آغاز دوبارۀ انفجاري بود از نور عشق و ايثار كه درخشش  انفجار آن جهانيان را به حيرت و شگفتي فرو برد و اميدهايشان را به ياس مبدل ساخت.
شهادت شاهراهي شد به سمت عروج و عظمت و مرگ سرخ، عزت ابدي مرداني شد كه بر پيشاني‌شان نام دلرباي حضرت حسين (ع) و كربلا و حضرت زهرا(س) مي‌درخشيد، فاصلۀ خاك تا افلاك كوتاه گشت و جبهه‌ها از سربازان جان بركف و بسيجيان سلحشور شب شكن لبريز شد.
ايستادگي واژۀ مقدسي گشت كه همۀ دلهاي بهم پيوسته با عشق ولايت و امام را درنورديد و خيل شهيدان و شاهدان و جان بركفان حضرت امام خميني(ره) از هفت شهر عشق گذشته و هشت بهار عزت، نصرت و آزادگي را رقم زدند و به يادگار در صحنه تاريخ نهادند.
درود خدا بر روان همۀ شهيدان و امام شهيدان و سلام به محضر جانبازان، ايثارگران و آزادگاني كه در حفظ و حراست از ارزشهاي الهي، استقلال و تماميّت ارضي و هويّت ديني و ملّي خويش از هيچ كوششی دريغ نكردند و امروز امنيّت ما، امان ما، ايران سرافراز ما و انقلاب شكوهمند ما مرهون عزم، اراده، اخلاص و عشق آنان است.
بر ماست كه پاسدار مخلص حرمت خون شهيدان باشيم و خادم مردمي كه با همۀ سختي‌ها در همۀ  آزمون‌ها سربلند برآمده اند و شرافتمندانه زندگي مي‌كنند و بر جوانان، دانشجويان و طالبان علم و دانش است كه در كنار همۀ امكاناتي كه براي رشد و پيشرفت دارند، لحظه‌اي از ياد شهيدان غافل نباشند كه امروز به گفتۀ رهبر معظم انقلاب اسلامي اين پرچمدار اسلام ناب محمدي (ص)، صحبت از شهيد و شهادت و از آنان گفتن كمتر از شهيد و شهادت نيست.
ما تا ندانيم از كجا آمده ايم، نخواهيم توانست آينده را رقم بزنيم و جادۀ گلگون و سرخ نامي كه با بوي شيهدان معطّر است همواره در پيشاپيش نگاه آيندۀ ما خواهد بود.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات