شهیدان و آزادگان و جانبازان عزّت و امنیّت ما را تضمین کردند

استاندار یزد به مناسبت 26مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد به این شرح است:
بسمه تعالی


روز هجران و شب فرقت يار آخر شد                    زدم این فال و گذشت اختر و كار آخر شد

باورم نيست ز بدعهدي ايّام هنوز                        قصۀ غصّه كه در دولت يار آخر شد


يوم‌الله بيست‌وششم مرداد 1369 روزي است كه همواره با شيرين‌ترين خاطرات و دل‌انگيزترين صحنه‌هاي عشق و محبّت بر خاطر ايران و اسلام ثبت است و نقش‌بند دل‌ها و جان‌هاست؛ روز‌ی‌كه اشك‌هاي شوق موج انگيخت و اشتياق‌ها شور درافكند و ديده‌ها در گلستان ديدارها باران گرفت؛ روزي كه داستان فراق آزادگان به‌سررسيد و وصال‌ها گل افشان شد؛ روزي كه آسمان خنديد، آفتاب بر زمين خيره شد و خاك پُرگُلگون وطن از لاله و بنفشه آذين يافت و اُسوه‌هاي مقاومت، ايثار و تجسّم‌هاي عينيِ صبوري و ايمان به دامان وطن بازگشتند و در كانون احساس و عاطفه گلباران شدند.
آزادگان اسطوره‌هايي بودند كه به واقعيت پيوستند؛ شهاب‌هاي شب‌شكن، تبرهاي بت‌شكن و تُندرهاي ظلم‌ستيز و شيران دشمن‌شكار با عزّت تمام برگشتند، همان‌ها كه هنوز هم كه هنوز است اُبهّت و ايستادگي‌شان لرزه بر اندام جهان‌خواران مي‌اندازد و استکبار از اميدها و برنامه‌هايشان در اضطراب است.
آري شهيدان و شاهدان و آزادگان و همۀ جانبازان‏، عزّت و آزادگي و امنيت ما را تضمين كردند و با  فداكاري خويش حتّي يك وجب از خاك ميهن اسلامي را به دشمن ندادند.
اين روز عزيز بر همه آزادگان و همۀ ملّت سلحشور و هميشه در صحنۀ ايران اسلامي و مردم شريف و مؤمن دارالعباده تبريك و تهنيت باد؛ خاطرۀ ماندني آن شور و شوق‌ها و اشك‌ها و شادي‌ها گرامي باشد.
اين روزهاي خاطره‌انگيز براي ما ياد و ذكري است تا عهد خويش را با خداي خويش نگسليم؛ پيمان خويش را با شهيدان و امام شهيدان محكم‌تر سازيم و در ظلّ توجّهات حضرت ولي عصر(عج) و با رهبري‌هاي خردمندانۀ رهبر معظّم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) و همدلي و همزباني با دولت تدبير و اميد در گسترش ارزش‌ها و آباداني اين مرزوبوم از هيچ كوششي فروگذار نكنيم.
از خداوند منّان براي همۀ آزادگان عزّتِ روزافزون و براي همۀ جانبازان شفاي عاجل مسئلت مي‌کنیم.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات