معاون عمرانی استاندار یزد:

شوراها ابزار تجلی اراده مردم هستند

معاون عمرانی استاندار در جلسه شورای اسلامی شهر یزد با گرامیداشت نهم اردیبهشت ماه روز شوراها، گفت: به شوراها‌ی اسلامی شهر و روستا و هدف اصلی آنها که مشارکت مردم بر سرنوشت خویش است، ‌باور داریم و معتقدیم شوراها ابزار تجلی اراده مردم هستند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "‌محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه شورای اسلامی شهر یزد، اظهار کرد: شوراهای ‌اسلامی شهر و روستا با مسئولیت، برنامه ریزی و تصمیم سازی که بر مبنای دمکراسی انجام می‌دهند قطعا در پیشبرد اهداف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شهر و روستا تاثیرگذار هستند و نقش شوراها در اداره امور با وظیفه مشارکت‌ در امور جامعه نقش ‌مهمی است که بر هیچکس پوشیده نیست.
وی با تقدیر از اقدامات شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد در حمایت از مدافعین سلامت و کادر بهداشت و درمان، ‌ادامه داد: از همه اعضای شورای اسلامی شهر که با ورودشان به رفع دغدغه های پیش آمده در بیماری کرونا، ‌کمک کردند، قدردانی می کنم، این همت شما در کشور بی‌نظیر بود و زبانزد ‌بسیاری از جلساتی است که در بیرون شهر و استان تشکیل می‌شود.
صادقیان افزود: شوراها از خود مردم هستند، شما از همه مسئولان به مردم نزدیک‌تر هستید و به واسطه مراجعات به شما شناسایی مشکلات شهر بسیار آسان‌تر است که این موضوع در برطرف کردن ‌مسائل مردم و تصمیم گیری در ارائه خدمات مناسب‌تر به شهر و مردم بسیار حائز اهمیت است.
معاون عمرانی استاندار در پایان سخنان خود بر آمادگی استانداری یزد در همکاری با شهرداری و شورا تاکید و خاطرنشان کرد: در موضوعات شهری به‌ویژه موضوع بازآفرینی با محور محله سازی با شناخت کامل محلات از نگاه اجتماعی، ‌فرهنگی و اقتصادی می‌توانیم تصمیم گیری کلان داشته باشیم و به‌عنوان دولت تلاشمان در پشتیبانی از شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداری هاست.

★‌خبرنگار: مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات