به ریاست محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد برگزار شد ؛

شورای اداری شهرستان بهاباد

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمد حسین پارسائیان شنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان بهاباد ، افزود: همه زیر ساخت های لازم در این شهرستان وجود دارد و فقط نیاز به همت و تلاش فعالین این شهرستان  است تا با کمک  یکدیگر در راستای پیشرفت هر چه بیشتر این شهرستان تلاش کنند.

وی در بخش دیگری از  سخنان خود در مورد کمبود نیروی انسانی نیز گفت:  در موضوع نیروی انسانی  عدم جذب نیرو که سایقه بیش از ده ساله دارد و همچنین جابجایی و انتقال نیروهای شهرستان به مرکز استان و نقاط دیگر  باعث کمبود نیرو شده است.

پارساییان در مورد درخواست تکمیل و تجهیز شبکه بهداشت و درمان بهاباد نیز اظهار داشت:  در موضوع بهداشت و درمان که بدلیل فاصله زیاد از مرکز استان  برای مردم این منطقه نیز لازم است باید  در هزینه کرد مبالغ  مسئولیت های اجتماعی  برنامه ریزی داشته  و برای موضوعات مهمی مثل بیمارستان و درمان هزینه شده و به گونه ای عمل شود که مردم احساس نگرانی از لحاظ درمان نداشته باشند.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد و  همزمان با سومین روز هفته دولت با حضور جمعی از اقشار مختلف مردم و مسوولان، پروژه های فرهنگی و ورزشی با حضور محمد حسین پارسائیان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بعنوان نماینده استاندار یزد در شهرستان بهاباد افتتاح شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات