شورای اداری شهرستان خاتم با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد برگزار شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد گفت:خوشبختانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ریل پیشرفت در شهرستان ها جای گذاری شده و در استان یزد نیز شهرستانهای کمتر برخوردار همچون خاتم آینده موفق تری خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد ، محمد حسین پارسائیان روز پنجشنبه در شورای اداری شهرستان خاتم، افزود:  برخی شهرستان ها بنا به بی مهری های مدیران منطقه ای از رشد کمتری برخوردار شدند و برخی نیز بدلیل جای گذاری در منطقه خاص یا بهره مندی از معادن و منابع طبیعی خاص پیشرفت بیشتر و بهتری داشته‌اند.

وی ادامه داد:در حوزه درمان نیز پروژه های خوبی در شهرستان در حال انجام است و طرح توسعه  شهرستان نیز با پیشرفت ۹۰ درصدی روبرو است و بر اساس هدف گذاری انجام شده برای دهه فجر و اتمام طرح، مشکلات اولیه مرتفع خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد گفت: با راه اندازی درمانگاه اختصاصی  و درمانگاه تامین اجتماعی بخشی از مشکلات مردم در حوزه درمان حل می شود، همچنین کار مطالعاتی بیمارستان ۹۶ تختخوابی به عنوان بیمارستان مادر انجام شده و امیدواریم پس از اتمام طرح توسعه شهرستان، هدف‌ گذاری شود.

پارسائیان ادامه داد: در  زمینه برنامه ریزی برای مدرسه سازی نیز  این رویکرد در استان صورت گرفته تا شهرستان های کمتر برخوردار هم از کمک های خیری  و مسئولیت های اجتماعی صنایع سهمی داشته باشند .

وی افزود: اما تنها می توانیم از شرکت های معدنی دولتی برای شهرستان بهره مند شویم زیرا برخی خیرین علاقه دارند در شهرستان مدنظر خود هزینه کنند.،البته مجموعه های بزرگ صنعتی و معدنی باید این خلأ را جبران کنند که مدیریت ارشد استان هم پیگیر این موضوع  است .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد گفت: شهرستان خاتم ظرفیت قطب کشاورزی شدن در منطقه را دارد  و این شهرستان باید به سمت صنعتی شدن نیز حرکت کند و از حالت کشاورزی سنتی خارج شود.

پارسائیان ادامه داد:در مورد گلایه کشاورزان خاتم از قطعی برق نیز ،هم اکنون وضعیت برق در  کشور وضعیت بحرانی دارد وعلت این است که در دوره های گذشته، حتی در اندازه  یک مگاوات نیز به ظرفیت برق  اضافه نشده و برای ایجاد نیروگاه جدید نیز اقدامی صورت نگرفته است و اکنون این مشکلات را شاهد هستیم .

وی افزود: قطعی برق بصورت سیستمی و از مرکز صورت می گیرد و  هیچگونه اختیاری به استان داده نشده و  مصوبات قطعی برق نیز فرا دستی است و در تهران مدیریت می شود و مدیریت استان نیز باید تابع این تصمیمات باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و با اشاره به فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: وظیفه داریم خدماتی که دستگاه های اجرایی ارائه می‌شود ، در این هفته به مردم اطلاع رسانی کنیم .

پارسائیان افزود:  برپایی میز خدمت در شهرستان مورد تاکید است و میز خدمت در حاشیه نماز جمعه و یا همراه برنامه های این هفته ، برپا و مدیران دستگاه های اجرایی به صورت مستقیم پاسخگوی مردم باشند.

وی ادامه داد: سامانه نماد نیز بعنوان سامانه ابتکاری استان یزد اجرایی خواهد شد که مردم می توانند در قالب این سامانه و در صورتی که شکایت و یا اعتراضی نسبت به عملکرد دستگاهی دارند، به صورت برخط بارگذاری کنند تا پیگیری لازم صورت گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد با اشاره به انتخاب استان یزد به عنوان پایلوت بهره وری کشور ، گفت: آنچه وظیفه مجموعه ماست، بهره وری در زمینه منابع انسانی و تجهیزات اداری است و درخواست دارم فرمانداری در زمینه بهره وری منابع انسانی و ادارات شهرستان، پایشی انجام داده و برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات