استاندار یزد تأكيد كرد:

صداوسيما می‌تواند موجب تغيير فضاي فرهنگي جامعه شود

استاندار يزد با اشاره به نقش مهم صداوسيما گفت: صداوسيما می‌تواند موجب تغيير فضاي فرهنگي جامعه شود.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، مديركل صداوسيما مركز يزد و جمعي از معاونین و کارکنان اين مركز با استاندار يزد و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ديدار و گفتگو كردند.
استاندار يزد در اين نشست صميمي نقش صداوسيما را در حوزه‌های مختلف مهم و تأثيرگذار عنوان كرد و اظهار داشت: صداوسيما بايد ضمن بازگو كردن دردها و مشكلات جامعه در بين مردم آرامش، اميد و نشاط را ايجاد کند.
‹‹سید محمد ميرمحمدي›› ادامه داد: براي استان یزد كه در بخش‌های مختلف شهرت خوبي دارد لازم است شاخص‌های دارالعباده و دارالعلم بودن به هر قيمتي مراقبت و پاس داشته شود كه خوشبختانه مجموعه صداوسيماي در اين زمينه فعالیت‌های خوبي داشته است.
عالی‌ترین مقام اجرايي استان گفت: بايد در كنار تنگناها، موفقیت‌ها و پیشرفت‌هایی كه حاصل می‌شود را به مردم بيان نمود تا همه از اين پیشرفت‌ها لذت ببرند.
ميرمحمدي تصريح كرد: در 2 سال اخير محدودیت‌هایی به دولت تحمیل‌شده كه يكي از آن‌ها مباحث مالي است اما سعي کرده‌ایم در حد امکان تا جايي كه مورد انتظار مردم است مسائل و مشكلات را رفع نماييم و اميدواريم صداوسيما نيز خدمات مسئولان استان را به‌مانند يك پشتيبان شايسته انعكاس دهد.
استاندار يزد با اشاره به در پيش بودن دو انتخابات مهم دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري در هفتم اسفندماه سال جاری اظهار داشت: نقش صداوسيما در اطلاع‌رسانی و آگاهي دادن به مردم براي حضور حداكثري و مشاركت در انتخابات بسيار تأثيرگذار است و براي تحقق اين مهم می‌توان با استفاده از فكرهاي نو و ایده‌های خلاقانه شاهد حماسه‌ای بسيار بزرگ در اسفندماه باشيم.
ميرمحمدي در پايان سخنان خود ضمن قدرداني از وسعت نظر و دردآشنايي مديركل صداوسيماي مركز يزد و همكاران ايشان افزود: ما مجموعه صداوسيما را از استانداري جدا نمی‌دانیم و اميدواريم بسياري از دردهاي روحي مردم از طريق برنامه‌های مطلوب ديداري و شنيداري صداوسيما درمان شود.
مديركل صداوسيماي مركز يزد در اين نشست صميمي ضمن بيان موفقیت‌های اين مركز گفت: صداوسيماي مركز يزد در حوزه خبر جزو 5 استان برتر كشور است و رتبه راديوي اين مركز از رتبه 25 به رتبه 4 ارتقاءیافته است.
‹‹احمد پهلوانيان›› ضمن تأكيد بر باز شدن فضا براي انعكاس مطلوب فعالیت‌های مسئولان به مردم خاطرنشان كرد: در تلاش هستیم تا يزد به‌عنوان اولین استان ارائه‌دهنده خدمات «ای پی مدیا» معرفی شود.
وی در پایان تصریح کرد: در سال گذشته اقدامات بی‌نظیری در عرصه تولید برنامه‌های تلویزیونی داشته‌ایم و به‌عنوان‌مثال در ماه محرم توانستیم به‌صورت هم‌زمان از چندین نقطه استان به‌صورت زنده پخش برنامه داشته باشیم.
 

مطالب مرتبط

شما نقش لازم برای دسترسی به این پرتلت را ندارید
افزودن نظرات