استاندار یزد تأكيد كرد:

صداوسيما می‌تواند موجب تغيير فضاي فرهنگي جامعه شود

استاندار يزد با اشاره به نقش مهم صداوسيما گفت: صداوسيما می‌تواند موجب تغيير فضاي فرهنگي جامعه شود.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، مديركل صداوسيما مركز يزد و جمعي از معاونین و کارکنان اين مركز با استاندار يزد و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ديدار و گفتگو كردند.
استاندار يزد در اين نشست صميمي نقش صداوسيما را در حوزه‌های مختلف مهم و تأثيرگذار عنوان كرد و اظهار داشت: صداوسيما بايد ضمن بازگو كردن دردها و مشكلات جامعه در بين مردم آرامش، اميد و نشاط را ايجاد کند.
‹‹سید محمد ميرمحمدي›› ادامه داد: براي استان یزد كه در بخش‌های مختلف شهرت خوبي دارد لازم است شاخص‌های دارالعباده و دارالعلم بودن به هر قيمتي مراقبت و پاس داشته شود كه خوشبختانه مجموعه صداوسيماي در اين زمينه فعالیت‌های خوبي داشته است.
عالی‌ترین مقام اجرايي استان گفت: بايد در كنار تنگناها، موفقیت‌ها و پیشرفت‌هایی كه حاصل می‌شود را به مردم بيان نمود تا همه از اين پیشرفت‌ها لذت ببرند.
ميرمحمدي تصريح كرد: در 2 سال اخير محدودیت‌هایی به دولت تحمیل‌شده كه يكي از آن‌ها مباحث مالي است اما سعي کرده‌ایم در حد امکان تا جايي كه مورد انتظار مردم است مسائل و مشكلات را رفع نماييم و اميدواريم صداوسيما نيز خدمات مسئولان استان را به‌مانند يك پشتيبان شايسته انعكاس دهد.
استاندار يزد با اشاره به در پيش بودن دو انتخابات مهم دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري در هفتم اسفندماه سال جاری اظهار داشت: نقش صداوسيما در اطلاع‌رسانی و آگاهي دادن به مردم براي حضور حداكثري و مشاركت در انتخابات بسيار تأثيرگذار است و براي تحقق اين مهم می‌توان با استفاده از فكرهاي نو و ایده‌های خلاقانه شاهد حماسه‌ای بسيار بزرگ در اسفندماه باشيم.
ميرمحمدي در پايان سخنان خود ضمن قدرداني از وسعت نظر و دردآشنايي مديركل صداوسيماي مركز يزد و همكاران ايشان افزود: ما مجموعه صداوسيما را از استانداري جدا نمی‌دانیم و اميدواريم بسياري از دردهاي روحي مردم از طريق برنامه‌های مطلوب ديداري و شنيداري صداوسيما درمان شود.
مديركل صداوسيماي مركز يزد در اين نشست صميمي ضمن بيان موفقیت‌های اين مركز گفت: صداوسيماي مركز يزد در حوزه خبر جزو 5 استان برتر كشور است و رتبه راديوي اين مركز از رتبه 25 به رتبه 4 ارتقاءیافته است.
‹‹احمد پهلوانيان›› ضمن تأكيد بر باز شدن فضا براي انعكاس مطلوب فعالیت‌های مسئولان به مردم خاطرنشان كرد: در تلاش هستیم تا يزد به‌عنوان اولین استان ارائه‌دهنده خدمات «ای پی مدیا» معرفی شود.
وی در پایان تصریح کرد: در سال گذشته اقدامات بی‌نظیری در عرصه تولید برنامه‌های تلویزیونی داشته‌ایم و به‌عنوان‌مثال در ماه محرم توانستیم به‌صورت هم‌زمان از چندین نقطه استان به‌صورت زنده پخش برنامه داشته باشیم.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات