استاندار یزد تاکید کرد:

ضرورت آگاهی دادن به مردم دربارۀ اهمیت و عملکرد شوراهای اسلامی شهر و روستا

در نشستی با حضور استاندار یزد، «علی افخمی فتح آباد» به عنوان دبیر اجرائی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان معرفی شد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، بعد از ظهر پنج شنبه 25 آذر ماه نشستی با حضور استاندار یزد، نمایندۀ مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان، معاونان استاندار، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری در دفتر استاندار برگزار و «علی افخمی» به عنوان دبیر اجرائی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان معرفی شد.
استاندار یزد در این نشست با بیان اینکه هر توفیقی در استان حاصل می شود بر اثر هماهنگی هایی است که در استان بین مسئولان وجود دارد، گفت: برنامه برگزاری انتخابات و نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که با هم فکری و هم اندیشی انجام می شود، موجب هم افزائی و به عنوان نقطۀ قوّت برای استان محسوب می شود.
«سیدمحمد میرمحمدی» ادامه داد: امیدواریم با همّت، تلاش و همراهی همۀ عوامل و دست اندرکاران اجرائی و نظارت بر انتخابات، انتخاباتی سالم و با شکوه در سال آینده با حضور و مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.
میرمحمدی در پایان سخنان خود بر ضرورت آگاهی دادن به مردم دربارۀ اهمیت فراوان شوراهای اسلامی شهر و روستا و عملکرد آنها تاکید کرد و این اطلاع رسانی را بسیار مهم دانست که می تواند موجب انتخاب افراد شایسته، متخصص و با تجربه متناسب با شرح وظایف شوراها شود.
«محمدرضا تابش» نمایندۀ مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان نیز در این نشست بر آموزش و اطلاع رسانی به مردم در خصوص وظایف شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد.
 

Jakjhsksjsn 1.JPG Jakjhsksjsn 2.JPG

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات