مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد تأکید کرد:

ضرورت ارائه خدمات الكترونيكي به مردم

مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد گفت: لازم است ارائه خدمات الكترونيكي به مردم توسعه يابد و در جهت استقرار دولت الكترونيك گام برداريم.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، روز پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه، جلسه تخصصي ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي استان در سال جاري با حضور مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي و مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري و نمايندگان دستگاه‌های عضو این ستاد در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.
«مجيد جواديان زاده» در اين جلسه ضمن تشريح فعالیت‌های ستاد صيانت استان در سال گذشته اظهار داشت: خوشبختانه با توجه ويژه دولت تدبير و اميد، حمايت استاندار يزد و مسئولان ارشد استان و اقدامات انجام‌شده، اكثر شاخص‌های صيانت از حقوق شهروندي در دستگاه‌های اجرايي استان ارتقاءیافته است و شاهد وضعيت مطلوب‌تری در استان نسبت به گذشته هستيم.
وي ادامه داد: ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي به‌منظور ارج نهادن به جايگاه انسان در جامعه با دو رويكرد و هدف اساسي حفظ حقوق شهروندي و فرهنگ‌سازی در حوزه عفاف و حجاب تشکیل‌شده است.
جواديان زاده خاطرنشان كرد: نبايد ارائه خدمات به مردم تنها از طريق حضور فيزيكي آن‌ها در ادارات و دستگاه‌ها انجام شود و ضروري است ارائه خدمات الكترونيكي و غيرحضوري به مردم استان باهدف استقرار دولت الكترونيك توسعه يابد.
دبير ستاد صيانت از حقوق شهروندی استان در پايان سخنان خود بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفيت ائمه جمعه و جماعت، روابط عمومی‌ها، مطبوعات و رسانه‌ها درزمینه صيانت از حقوق شهروندي و فرهنگ‌سازی در حوزه عفاف و حجاب تأکید كرد.
گفتني است در ادامه اين جلسه تعدادي از نمايندگان دستگاه‌های عضو ستاد صيانت استان نظرات اصلاحي و پيشنهادي خود را در رابطه با اجرائي نمودن برنامه‌های 9 گانه حفظ حقوق شهروندي و 10 گانه عفاف و حجاب مطرح كردند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات