معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تأکید کرد:

ضرورت انتقال مسائل و مشکلات دانش آموزان به مدیران استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد اظهار داشت: ضروری است دانش آموزان نخبه بتوانند مسائل و مشکلات خود را به مدیران استان منتقل کنند تا شکاف به وجود آمده میان این دو قشر ترمیم شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، نشست مشترک شورای آموزش‌وپرورش استان و شهرستان یزد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان، فرماندار یزد، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.
 «محمدعلی طالبی» در این نشست با تقدیر از تلاش و افتخارآفرینی این دانش آموزان، معلمان و مسئولان آموزش‌وپرورش اظهار داشت: بیان مسائل و مشکلات و ارائه راهکارهایی به‌منظور رفع آن‌ها از سوی دانش آموزان ارزشمند است.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به صدرنشینی دانش آموزان یزدی در کنکور سراسری در 22 سال گذشته افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته با بررسی روند مهاجرت در استان شاهد این هستیم که افراد کم‌سواد وارد استان شده و در مقابل نخبگان و باسوادانی که آموزش‌وپرورش استان برای آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند به خارج از استان مهاجرت کرده‌اند.
وی خواستار توجه جدی به این نوع آسیب‌ها شد و گفت: شرایطی که کنکور سراسری در جامعه ایجاد کرده است دانش آموزان را تک‌بعدی پرورش داده و از توانمند ساختن دانش آموزان در ابعاد دیگر جلوگیری کرده است.
طالبی بر ضرورت بهره‌گیری از استعداد دانش آموزان، برای توسعه استان تأکید کرد و ابراز داشت: اگر فعالیت‌ها را در قالب یک کارگروه و ساختار تعریف کنیم، قطعاً اقدامات پایدارتر خواهد بود و به نتایج مطلوب‌تری می‌رسیم.
وی خاطرنشان کرد: با نگاه ویژه مدیریت ارشد استان نسبت به دانش آموزان نخبه، راهکارهایی به‌منظور استفاده از توانمندی و ظرفیت اداری و غیر اداری در راستای حمایت همه‌جانبه از نخبگان و دانش آموزان المپیادی صورت خواهد گرفت.
 

kskldjsjklsdk 3.jpg kskldjsjklsdk 1.jpg kskldjsjklsdk 2.jpg

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات