استاندار يزد تأكيد كرد:

ضرورت برنامه محوری درکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان

استاندار یزد گفت: برنامه محوري از مهم‌ترین اولویت‌های كميسيون برنامه‌ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان است و براي جلوگيري از قاچاق سوخت بايد برنامه‌ای مناسب تدوين شود.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد، جلسه كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان با حضور استاندار يزد، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار و دبير كميسيون برنامه‌ریزی، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان، سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه‌ای استانداري و مديركل دفتر مبارزه با قاچاق سوخت ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز كشور در سالن زنده‌یاد حميديا استانداري برگزار شد.
استاندار يزد در اين جلسه اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به شرايط كشور كه با كاهش قيمت نفت روبرو است قاچاق سوخت نيز تحت تأثير اين موضوع قرارگرفته و با كاهش مواجه شده است.
 «سيد محمد ميرمحمدي» افزود: بايد برنامه دقيقي تدوين شود كه اگر قيمت نفت و در ادامه آن قاچاق سوخت افزايش پيدا كرد با متخلفان و قاچاقچيان سوخت برخورد قانوني لازم انجام شود.
در ابتداي اين جلسه دبير كميسيون برنامه‌ریزی، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان ضمن ارائه گزارشي از اقدامات اين كميسيون در رابطه با مبارزه با قاچاق سوخت گفت: در 9 ماه گذشته تعامل مطلوبي بين دستگاه‌های اجرايي خط مقدم مبارزه با قاچاق كالا، ارز و سوخت در استان وجود داشته است.
«احمد ترحمي» ادامه داد: طبق مصوبه كارگروه سوخت در خصوص مجوز شرکت‌های توليد قير و هيدروكربن هیچ‌گونه مجوز جديدي صادر نشده و با تخلفات برخي شرکت‌های مرتبط برخورد شده است.
وي افزود: کوره‌های آجرپزي سنتي ملزم  به صنعتي شدن و استفاده از فیلترهای مخصوص شده‌اند که براي تحقق اين امر بازه زماني مشخصی تعيين گرديده است.
«ترحمي» تصريح كرد: برخورد با اتوبوس‌ها و ماشین‌های سنگين داراي باك اضافي و استقرار ایستگاه‌های ايست و بازرسي در تمام نقاط ورودي و خروجي استان از ديگر اقدامات انجام‌شده كميسيون برنامه‌ریزی، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و سوخت بوده است.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات