معاون ‌هماهنگی امور اقتصادی استاندار تاکید کرد:

ضرورت تدوین استاندارد ملی صنایع دستی و شیرینی‌های یزد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد بر لزوم تدوین استانداردهای ملی برای صنایع دستی، ترمه و شیرینی‌های استان تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "سیدمسعود عظیمی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارد در نشست شورای معاونان استاندارد استان با اشاره به اهمیت استاندارد‌، ‌گفت: اهمیت جایگاه استاندارد در استان و کشور بر کسی پوشیده نیست و همه افراد اعم از تولید کنندگان کالاها، مصرف کنندگان و ارائه دهندگان خدمات باور دارند با گرایش به سوی استاندارد و رسیدن به کیفیت مطلوب، زندگی و آینده بهتری خواهند داشت.
عظیمی ادامه داد: خوشبختانه اداره کل استاندارد استان یزد در مسیر استاندارد سازی، توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد گام‌های خوب و مؤثری برداشته است و به نظر می‌رسد فاصله‌ای که از این منظر تا نقطه مطلوب داریم، وابسته به فرهنگ سازی اجتماعی باشد که با توجه به برنامه‌های خوبی که استاندارد یزد در سال جهش تولید تدارک دیده، در آینده نزدیک نقایص رفع می‌شود.
وی افزود: بنابر گزارش‌های رسیده و شواهد موجود، استاندارد یزد اقدامات خوبی را در زمینه دریافت زمین و ایجاد اداره در شهرستان میبد انجام داده است که با توجه به صنعتی بودن شهرستان‌های میبد و اردکان، باید این اداره شهرستانی هرچه سریع‌تر احداث و آماده خدمت رسانی به مردم منطقه شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در پایان سخنان خود بر ضرورت تدوین استانداردهای ملی در حوزه صنایع دستی ‌و محصولات سنتی به ویژه شیرینی‌های یزد، ترمه، فرآورده‌های کنجدی و صنایع مرتبط تاکید کرد.

★‌خبرنگار: مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات