استاندار یزد تأكيد كرد:

ضرورت ترويج رفتار و اخلاق قرآني در جامعه

استاندار يزد گفت: ضروري است گفتار، رفتار و اخلاق قرآني در جامعه ترويج و گسترش يابد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، استاندار يزد با رئيس و اعضاي هیئت‌مدیره اتحادیه‌های قرآني استان ديدار و گفتگو كرد.
 «سید محمد ميرمحمدي» در اين ديدار صميمي ضمن گراميداشت ياد و خاطره مهاجر الي الله، قاري ممتاز كشور و استان مرحوم حاج حسن دانش اظهار داشت: جامعه امروز و فرداي ما و به‌ویژه نسل جوان نيازمند قرآن اين كتاب آسماني است.
 وي ادامه داد: گاهي مشاهده می‌شود كه گرايش به سمت قرآن كم شده است و لازم است براي جذب نوجوانان و جوانان به قرآن انگیزه‌های ايماني و ساير انگیزه‌های معنوي و مادي را در نسل جوان افزايش دهيم.
ميرمحمدي افزود: برگزاري مسابقات قرآني علاوه بر اينكه موجب گرايش و رجوع جوانان و اقشار مختلف مردم به اين كتاب آسماني می‌شود فرهنگ مشاركت را در جامعه ارتقاء می‌بخشد.
استاندار يزد در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: رفتار و اخلاق قرآني در جامعه گسترش يابد و تمام دولتمردان و مسئولان نظام جمهوري اسلامي ايران خادم قرآن باشند.
رئيس هیئت‌مدیره اتحادیه‌های قرآني استان نيز در اين ديدار ضمن ارائه گزارشي از انجام فعالیت‌های قرآني ادارات و نهادهاي استان توسط اين اتحاديه گفت: در حال حاضر 128 مؤسسه قرآني و خانه قرآن در سطح استان وجود دارد كه بيش از 30 هزار نفر علاقه‌مند به حفظ، قرائت، تفسير و فعالیت‌های قرآني به‌صورت مستمر با اين مؤسسات در ارتباط هستند.
«حمیدرضا مطهريان» همچنين از برگزاري مسابقه بزرگ قرآني در سطح استان با جوايزي ارزنده خبر و ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برگ سؤالات را از هفته آينده از مؤسسات قرآني و مراكز فرهنگي استان تهيه كنند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات