ضرورت تسریع در خدمت رسانی به مردم در ماه های پایانی سال

دکتر طالبی با تاکید بر لزوم استفاده حداکثری از فرصت باقی مانده از سال ۹۹ برای خدمت رسانی به مردم، اظهارداشت: همه دستگاه ها موظف هستند فرآیندهای تعیین تکلیف در واگذاری ها و پاسخگویی به استعلام هایی که در رابطه با صدور پروانه های تاسیس و بهره برداری از واحدهای اقتصادی و صنعتی است، را تسریع کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه مدیریت که به صورت ویدیو کنفرانسی در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با اشاره به لزوم بهسازی راه های روستایی استان، گفت: در سراسر استان، پروژه های متعددی را در زمینه بهسازی راه های روستایی داریم که انشالله با توزیع اعتبار تخصیص یافته، این پروژه ها تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.
دکتر طالبی با تاکید بر لزوم استفاده حداکثری از فرصت باقی مانده از سال۹۹ برای خدمت رسانی به مردم، اظهارداشت: همه دستگاه ها موظف هستند فرآیندهای تعیین تکلیف در واگذاری ها و پاسخگویی به استعلام هایی که در رابطه با صدور پروانه های تاسیس و بهره برداری از واحدهای اقتصادی و صنعتی است، را تسریع کنند.
وی با بیان اینکه ضروری است دستگاه های استان در ایام پایانی سال، فعالیت خوب و مضاعفی را از خود به نمایش بگذارند، تصریح کرد: در این راستا لازم است تعداد جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان، بیشتر و زمان تایید مصوبات کارگروه ها در این شورا به حداقل رسیده و هر چه سریع تر عملیاتی شود.
استانداریزد در بخش دیگری از سخنانش به قرارگیری در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر اشاره و تاکید کرد: خدمت و کمک به حل مشکلات مردم باید جلوه عینی و روشنی در فعالیت های دستگاه های اداری داشته باشد.
دکتر طالبی ادامه داد: به همین منظور، دستگاه های اداری به ویژه اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان ملزم هستند سازوکارهای لازم را برای نشان دادن عمق خدمات ارائه شده به مردم  و فعالیت هایی که برای حل مشکلات آن ها دنبال می شود، به نمایش بگذارند.
وی با بیان اینکه امیدواریم دهه فجری با رنگ و بوی خدمت به مردم را تجربه کنیم، اظهارداشت: پروژه های بزرگی برای دهه فجر و تا پایان سال جاری در نظر گرفته شده که به تدریج و با حضور مقامات عالی رتبه کشوری افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
شایان ذکر است، در این نشست  مصوبات کارگروه های زیر مجموعه شورای برنامه ریزی و توسعه استان از جمله کارگروه های زیربنایی و اشتغال روستایی مورد بحث و تصویب نهایی قرار گرفت.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات