معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

ضرورت تشدید نظارت ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به ورود سویه اُمیکرن به کشور

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به ورود سویه اُمیکرن به کشور، بر تشدید نظارت‌ بر اجرای پروتکل های بهداشتی بالاخص در برگزاری امتحانات مدارس تاکید کرد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ نشست فوق العاده ستاد استانی مقابله با کرونا در یزد به ریاست دکترعزیزی؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد و با حضور مهندس شاه حسینی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد و اعضای ستاد در روز دوشنبه 29 آذر ماه برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این نشست با اشاره به ورود سویه جدید امیکرون به کشور گفت: نشست فوق العاده ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا به منظور ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی به مسئولین به منظور مقابله با این سویه برگزار شد.

دکتر عزیزی ضمن آمادگی مراکز برای ارائه خدمات واکسیناسیون بویژه نوبت سوم، تاکید کرد و افزود: بر اساس بررسی های صورت گرفته، سویه جدید امیکرون سرعت انتقال بسیار بالایی داشته و با توجه به اینکه استان و کشور در وضعیت بسیار خوبی در زمینه کنترل کرونا قرار دارد، نباید با سهل انگاری هایی احتمالی، زمینه شیوع این سویه فراهم شود.
وی تاکید کرد: در همین راستا باید پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی،  مد نظر قرار گیرد.

وی در انتها عنوان کرد: در همین راستا نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس و آزمون های دانش آموزان، اصناف، سازمان ها، نهادها و صنایع باید تقویت شده و نظارت ها بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تشدید شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات