معاون سياسي، امنيتي و اجتماعی استاندار يزد تأکید كرد:

ضرورت زبان و نگاه نو در ترويج امربه‌معروف و نهي از منكر

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعی استاندار يزد گفت: در ترويج امربه‌معروف و نهي از منكر در جامعه داشتن زبان جديد و نگاه نو ضروري است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد روز پنج‌شنبه 14 آبان ماه جلسه شوراي مديران معاونت سازمان‌ها وادارات ستاد امربه‌معروف و نهي از منكر استان به رياست معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و با حضور مديران كل امور سياسي و انتخابات و دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري و اعضاي اين شورا در دفتر معاون سياسي، امنيتي و اجتماعی استاندار برگزار شد.
«محمدعلي طالبي» در اين جلسه با گراميداشت سالروز 13 آبان اظهار داشت: بايد در حوزه امربه‌معروف و نهي از منكر از كارهاي تكراري دوری‌کنیم و اقداماتي را انجام دهيم كه در سطح جامعه اثرگذاري پايدار و ماندگاري داشته باشد.
وي ادامه داد: شايسته است در بحث امربه‌معروف و نهي از منكر نظارت اجتماعي افزايش يابد و در اين زمينه می‌توانیم از تجارب موفق ديگر كشورها استفاده کنیم.
طالبي افزود: ضروري است به‌گونه‌ای فرهنگ‌سازی کنیم كه مردم نسبت به اموال عمومي حساسيت زيادي داشته باشند و در اين رابطه احساس مسئوليت، امربه‌معروف و نهي از منكر كنند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار تصريح كرد: بايد در كنار اين شورا يك اتاق فكر تشكيل شود كه مصاديق جديد و اولویت‌های امربه‌معروف و نهي از منكر در جامعه، ادارات، مدارس، کارخانه‌ها، صنعت و ساير دستگاه‌ها را بررسي و وظايف و مسئولیت‌های آن‌ها را بر اين اساس مشخص کند.
گفتني است در ابتداي اين جلسه هرکدام از اعضاي شوراي مديران معاونت سازمان‌ها وادارات ستاد امربه‌معروف و نهي از منكر استان به ارائه گزارش عملكرد مدیریت‌ها در سال جاری و بررسي شرح وظايف و مأموریت‌های اين شورا پرداختند.
 

Jalssamnrbsm 1.jpg Jalssamnrbsm 2.jpg Jalssamnrbsm 3.jpg

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات