با حضور کارشناسان اجتماعی استانداری‌ها در وزارت کشور تأکید شد؛

ضرورت فعاليت دستگاه‌هاي اجتماعي در پيشگيري از آسيب‌هاي فضاي مجازي

نشست توجیهی طرح ارتقای سواد رسانه‌ای با حضور نمايندگان ادارات کل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري‌ها در وزارت كشور برگزار شد.

به گزارش اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد، نشست آموزشي توجيهي بررسي روند اجراي طرح ارتقای سواد رسانه‌اي به رياست معاون امور آسيب‌ها و مسائل اجتماعي سازمان اجتماعي كشور در محل سازمان اجتماعي كشور برگزار شد.
در اين جلسه كه با حضور كارشناسان طرح ارتقای سواد رسانه‌اي در استانداري‌ها و نمايندگان سازمان‌هاي مردم نهاد استان‌ها تشكيل شد روند اجرايي اين طرح بررسي و نقاط ضعف و قوت آن بررسی شد.
رضا محبوبي، معاون آسیب‌ها و مسائل اجتماعی سازمان امور اجتماعی در اين جلسه با تأكيد بر اهميت ارتقای سواد رسانه‌ای در دنياي امروز و ضرورت فعاليت دستگاه‌هاي اجتماعي در حوزه پيشگيري از آسيب‌هاي فضاي مجازي،‌ از حاضرين خواست به اين طرح فراتر از مسئوليت‌هاي جاري دفاتر نگاه كرده و كمك كنند جامعه هدف طرح از اين فرصت آموزشي ايجاد شده نهايت بهره را ببرند.
امامي، مدير اجرايي طرح نيز با اشاره به تغييرات فني نرم‌افزار مجازيار و امكانات اضافه شده به آن از تكميل بخش‌هاي مختلف محتوايي نرم‌افزار خبر داد.
لازم به ذکر است، در این نشست، نمايندگان استان‌ها ضمن ارائه نظرات و پيشنهادات خود در خصوص نحوه ورود سازمان‌هاي مردم نهاد به بحث سواد رسانه‌ای، براي پيشبرد اجراي طرح بحث و تبادل‌نظر کردند.

khdfskdj 1.jpg khdfskdj 2.jpg

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات