معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تاکید کرد؛

ضرورت نظارت بر بازار و مبارزه جدی با کالاهای قاچاق و تقلبی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در چهارمین جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا استان بر ضرورت نظارت جدی بر بازار کالا به ویژه در حوزه کالاهای قاچاق و تقلبی ابراز داشت: به طور مثال نباید در زمینه لوازم یدکی اتومبیل چرا باید فردی که از طریق حمل و نقل مسافر ارتزاق می‌کند جنس تقلبی و بی‌کیفیت بخرد و هزینه اضافی متقبل شود و باید به فکر جیب مردم هم بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ چهارمین جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا استان یزد به ریاست مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.

در این جلسه مهندس عزیزی با تاکید بر انجام مصوبات جلسات گذشته گفت: نیروی انتظامی و دستگاه های نظارتی باید نسبت به شناسایی و برخورد با قاچاقچیان کالا به ویژه قاچاقچیان سوخت اهتمام بیشتری داشته باشند و البته باید با جایگاه های متخلف هم برخورد صورت گیرد.
وی بر ضرورت نظارت جدی بر بازار کالا به ویژه در حوزه کالاهای قاچاق و تقلبی تاکید کرد و ابراز داشت: به طور مثال نباید در زمینه لوازم یدکی اتومبیل فردی که از طریق حمل و نقل مسافر ارتزاق می‌کند جنس تقلبی و بی‌کیفیت بخرد و هزینه اضافی متقبل شود لذا در این زمینه باید تعزیزات حکومتی، اتاق اصناف و دستگاه های نظارتی نظارت های خود را تشدید کرده و با متخلفان قاطع برخورد نمایند.

گفتنی است در این نشست اعضای ستاد به ارائه گزارش در خصوص اقدامات خود در حوزه مبارزه با کالاهای قاچاق و تقلبی پرداختند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات