سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد تأکید کرد؛

ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی استان در راستای پیشبرد فرآیند اجرایی طرح نشانی استاندارد مکانی ملی (GNAF )

نشست بررسی پیاده سازی پروژه نشانی استاندارد مکانی ملی (GNAF) به ریاست محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست بررسی پیاده سازی پروژه نشانی استاندارد مکانی ملی به ریاست سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استاندار و با حضور سرپرست اداره کل پست استان ، مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت ، شهرداران و برخی کارشناسان این حوزه تشکیل شد.

محمد حسین پارسائیان در این نشست   اجرای دقیق پروژه GNAF در استان را بسیار با اهمیت دانست و بیان کرد: اجرای درست این پروژه  منجر به افزایش کارایی، افزایش دقت و داده های قابل اطمینان می شود و آسان شدن خدمت رسانی به مردم و رفاه حال آنها را به همراه دارد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد ادامه داد: جی نف امکان بررسی و صحت‌سنجی یک نشانی فیزیکی به همراه موقعیت و مختصات جغرافیایی آن را در کشور مقدور می‌سازد؛ همچنین به واسطه ایجاد و راه‌اندازی پایگاه ملی جی نف امکان تعیین موقعیت دقیق نشانی‌های فیزیکی حاصل خواهد شد.

پارسائیان بر ضرورت همکاری همه دستگاه های اجرایی مرتبط با این طرح تأکید کرد و افزود: انجام این پروژه موجب شکل گیری بانک اطلاعاتی جامعی از همه اماکن استان می شود و می تواند مورد استفاده همه ادارات از جمله دستگاه های خدمت رسان قرار گیرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات