استاندار یزد تاکید کرد:

ضرورت واگذاری حداکثری تصدی‌ها در استان به بخش خصوصی ‌

استاندار یزد در کارگروه توسعه صادرات استان با اشاره به‌ ضرورت واگذاری حداکثری تصدی‌ها به بخش خصوصی استان گفت: لازم است همه موانع موجود در حوزه صادرات استان رفع شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز پنج شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۹۸،  نشست کارگروه توسعه صادرات استان به ریاست "محمدعلی طالبی" استاندار یزد و با حضور "سیدمسعود عظیمی" سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و اعضای این کارگروه در سالن زنده یاد حمید‌یا برگزار شد.
استاندار یزد در این نشست با اشاره به‌ضرورت حداکثری واگذاری تصدی‌ها به بخش خصوصی استان، بیان کرد: سیاست من در این راستا واگذاری امور به بخش خصوصی است و ضرورت دارد همه مدیران دستگاه‌های دولتی نیز به این مهم پایبند باشند.
"‌محمدعلی طالبی" ‌ادامه داد:در بحث توسعه صادرات استان، موضوع افزایش نرخ ارز، در کنار تمامی مباحثی که در برداشته، ظرفیت بسیار خوبی در راستای افزایش صادرات نیز فراهم کرده است بنابراین بایستی حداکثر بهره‌برداری را از این موضوع داشته باشیم.
وی افزود: با توجه به صنعتی بودن استان یزد و اینکه واحدهای تولیدی زیادی در استان وجود دارد، می‌توان بسیاری از تولیدات را به سمت صادرات هدایت نمود تا شاهد تحرک بیشتری در این حوزه در استان باشیم.
"طالبی" با تأکید بر ضرورت برطرف کردن هر مانعی که برای صادرات در استان وجود دارد، تصریح کرد: در این راستا بایستی مشوق های برای صادرکنندگان در نظر گرفته شود تا اینگونه، رونق صادرات در استان حکم‌فرما شود.‌
عالی ترین مقام اجرایی استان با اشاره به اینکه "در حال حاضر بایستی تمام تلاش خود را به کار گیریم تا صادرات استان دچار مشکل نشود"، گفت: همچنین از بخش خصوصی انتظار می‌رود تا در بحث واردات مواد اولیه و قطعات، حداکثر تلاش خود را به کار گیرند تا در این دو بخش با نگاه به آینده مشکلی در استان وجود نداشته باشد.
"طالبی" در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از تعامل و نگاه تعاملی اداره کل گمرک استان یزد با بخش خصوصی، خاطرنشان کرد: این‌ نگاه می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود استان را برطرف کند و تقدیر بخش خصوصی از یک دستگاه دولتی اهمیتی به مراتب بیشتر از  تعریف دستگاه های دولتی از یکدیگر دارد.

★‌خبرنگار: مجید وفایی شاهی★
★عکس: رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات