استاندار يزد تأكيد كرد :

طرح تحول نظام سلامت اميد را در جامعه افزايش داده است

استاندار يزد با اشاره به طرح‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در دولت تدبير و اميد گفت : اجراي موفق طرح تحول نظام سلامت اميدواري و آرامش را در جامعه افزايش داده است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، روز شنبه چهارم اردیبهشت‌ماه همايش ملي سلامت با عنوان«غلبه بر ديابت» با حضور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي  و هيأت همراه، نماينده ولی‌فقیه  در استان و امام‌جمعه يزد، استاندار يزد، جمعي از فرمانداران ، مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري و جمعي از پزشكان و مسئولان استان در سالن همایش‌های پرديس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشكي شهيد آيت ا... صدوقي(ره) يزد برگزار شد.
 استاندار يزد در اين همايش ضمن تسليت سالروز وفات حضرت زينب(س) و شهادت شهيد«محمد منتظر قائم» اظهار داشت: طرح تحول نظام سلامت در دولت يازدهم خدمت بزرگي به مردم ايران كرده و با اجراي اين طرح بسياري از هزینه‌های درماني مردم کاهش‌یافته است.
«سید محمد ميرمحمدي» ادامه داد: مردم استان يزد به سخت‌کوشی، تلاش و قناعت شهره هستند و برگزاري اين همايش ملي در اين استان نشان می‌دهد كه براي مبارزه با بيماري ديابت نيز عزم خود را جزم نموده‌اند.
وي افزود: سلامت جسمي و رواني هر فرد می‌تواند در سلامت اجتماعي تأثيرگذار باشد و مقاوم‌سازی افراد در برابر بیماری‌ها می‌تواند كمك زيادي در پيشگيري از ناهنجاری‌های اجتماعي ازجمله عصبانيت، خشونت، پرخاشگري و بی‌حوصلگی نمايد.
ميرمحمدي تصريح كرد: خوشبختانه در جامعه پزشكي استان اين همت و تلاش ديده می‌شود كه بسياري از بیماری‌های واگيردار و غیر واگیر در استان درمان و براي پيشگيري از آن‌ها اقدامات شايسته انجام شود و اين خدمت‌رسانی تنها به مردم استان محدود نمی‌شود بلكه 45 درصد از تخت‌های بيمارستاني يزد به افراد غيربومي اختصاص‌یافته است.
استاندار يزد در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: با تجهيز امكانات پزشكي استان يزد، اين خدمات پزشكي افزايش يابد و با سيستم غذايي مناسب جامعه‌ای بانشاط و اميدوار داشته باشيم.
گفتني است در پايان اين همايش از استاندار يزد، دست‌اندرکاران دانشگاه علوم پزشكي شهيد آيت ا... صدوقي(ره) يزد و برگزيدگان حوزه سلامت كشور در سال 95 با اهداي لوح تقدير تجليل شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات