استاندار یزد در کارگروه تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی استان عنوان کرد :

طرح ویژه نظارت و بازرسی بازار در استان اجرایی می‌شود

استاندار یزد با اعلام این خبر که طرح ویژه نظارت و بازرسی بر اصناف در استان اجرایی خواهد شد، افزود: در کنار این طرح آسیب شناسی ای از عملکرد دستگاه های مربوط در امر نظارت و بازرسی انجام می‌شود تا شاهد حصول نتایج بهتر از این دستگاه ها باشیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در کارگروه تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی استان که با حضور نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استان در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با بیان اینکه  دستگاه های مرتبط با امر تنظیم بازار در استان، ضعف های موجود در زمینه قوانين را به نمایندگان منتقل کنند، افزود: با تفاهم صورت گرفته با نمایندگان استان در مجلس ،این موارد پیگیری و در صورت نیاز قوانین جدیدی وضع می‌شود.
 دکتر طالبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ذخیره کالاهای اساسی در استان، گفت: با پیگیری های مداوم، ظرفیت انبارها و حجم ذخایر کالاهای استراتژیک استان را افزایش داده ایم.
 وی رساندن بی واسطه کالا به مصرف کننده نهایی را یکی از راهکارهای تعدیل قیمت ها و تنظیم مناسب تر بازار دانست و خاطر نشان کرد: در دوران کرونا و برای کنترل قیمت اقلام بهداشتی، سامانه ستکا را راه اندازی کردیم و این سیاست را در توزیع دیگر اقلام نیز دنبال خواهیم کرد.  
 استاندار با اعلام این خبر که طرح ویژه نظارت و بازرسی بر اصناف در استان اجرایی خواهد شد، افزود: در کنار این طرح  آسیب شناسی ای از عملکرد دستگاه های مربوط در امر نظارت و بازرسی انجام می‌شود تا شاهد حصول نتایج بهتر از این دستگاه ها باشیم.
 دکتر طالبی در بخش پایانی سخنان خود، با اشاره به جایگاه تورمی استان در مقایسه با دیگر استان های کشور گفت: هدف گذاری و چشم انداز استان در حوزه تورم، قرار گرفتن جزو 5 استان بهتر کشور است و باید همه دستگاه ها برنامه خود را بر این اساس تدوین کنند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات